نشست ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت ایام الله دهه فجر قم برگزار شد

در نشست ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت ایام الله دهه فجر قم بر هم افزایی، هماهنگی و برنامه ریزی بین کمیته‌ها برای برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر امسال تاکید شد.

نشست ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت ایام الله دهه فجر با حضور مسئولین دستگاه‌های اجرایی استان قم در سازمان هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برگزار شد. 

در این جلسه که با حضور  از اعضا و نمایندگان  ۲۸ گانه  ستاد تبلیغات اسلامی برگزار شد، حجت الاسلام ذاکری،رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی  با تاکید بر هم افزایی، هماهنگی و برنامه ریزی بین کمیته‌ها برای برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر گفت: با توجه به اینکه قم،  خاستگاه انقلاب اسلامی است همچون گذشته در برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های گرامیداشت دهه فجر از تمامی ظرفیت ها استفاده می کند. 

وی در ادامه با اشاره در پیش بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی افزود: این انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است و ما باید بستر‌های مناسب، برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این انتخابات را فراهم کنیم. 

حجت‌الاسلام ذاکری با بیان اینکه  انتخابات در روستا‌ها و بسیاری از مناطق کمتر توسعه یافته باحضور گسترده‌ مردمی برگزار می‌شود،  بر پوشش هرچه بهتر حضور مردم در انتخابات روستا‌ها و مناطق محروم تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار