افزایش سقف تسهیلات بانک مسکن در استان یزد

مدیر شعب بانک مسکن استان یزد گفت: در مجموعه بانک مسکن به منظور اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، سقف تسهیلات را به ازای هر فرزند ۲۰ درصد و مدت باز پرداخت را به دو سال افزایش داده ایم.

غفوریان مدیر شعب بانک مسکن استان یزد گفت: ما در استان یزد در حالت معمول به زوجین ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن و جعاله پرداخت می‌کنیم که با فرزندآوری این تسهیلات تا سقف یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قابل افزایش است و به ازای هر فرزند مدت پرداخت تسهیلات به دوسال افزایش می‌یابد. 

او در ادامه به افزایش سقف تسهیلات مسکن سایت شهید محمدخانی یزد اشاره کرد و افزود: با پیگیری‌های استاندار و مسئولان استان، سقف تسهیلات مجموعه‌های مذکور از ۲۵۰ میلیون تومان به ۵۰۰ میلیون تومان افزایش یافت که امیدواریم شاهد سرعت در اجرای این طرح باشیم. 

مدیر شعب بانک مسکن استان یزد بیان کرد: عمده پذیرش طرح‌های کارگزاری نهضت ملی مسکن از سوی بانک مسکن انجام می‌شود که ۸۲ درصد از تسهیلات پرداختی در این بانک صورت می‌گیرد.

غفوریان خاطرنشان کرد: قریب به ۶۰ هزار میلیارد تومان در بخش مسکن و ساختمان استان پرداخت شده که به عبارتی ۹۱ درصد تسهیلات این بخش را شامل می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار