پیکر ۳ نفر از کوهنوردان مفقود شده در اشنویه پیدا شد + فیلم

فرماندار اشنویه گفت: پیکر ۳ نفر از کوهنوردان مفقود شده در کوهستان «رندوله» این شهرستان پس از ۶ روز عملیات جستجو پیدا شد.

سیدعلی ترابی فرماندار اشنویه اظهار کرد: یک تیم ۳۰ نفر تخصصی از امداد و نجات تهران، در ششمین روز عملیات، جستجوی کوهنوردان مفقود شده در کوهستان «رندوله» این شهرستان را با دستگاه‌های پیشرفته شروع کردند و موفق شدند پیکر سه نفر از این کوهنوردان را پیدا کنند.

وی اضافه کرد: محدوده بستر ریزش بهمنی که باعث مفقود شدن این کوهنوردان شده بیش از یک هزار مترمربع است که ارتفاع برف در برخی نقاط آن در حدود ۱۰ متر بوده و همین امر کار جستجو را تا حدودی مشکل کرده است.

فرماندار اشنویه با اشاره به اینکه کار جستجو توسط تیم‌های کوهنوردی و مردم محلی همچنان ادامه دارد، افزود: افزایش دما طی چند روز اخیر در این منطقه احتمال ریزش بهمن دوباره را بیشتر کرده است و تیم‌های حاضر در منطقه باید با احتیاط کار جستجو را انجام دهند.

ترابی از همراهی و همکاری تیم‌های کوهنوردی شهرستان‌های مختلف آذربایجان‌غربی و مردم اشنویه به ویژه اهالی روستا‌های «زمی» و «آلکاوی» در طی چند روز عملیات جستجوی کوهنوردان مفقود شده در کوهستان «رندوله» این شهرستان قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۴ ۲۸ دی ۱۴۰۲
نتیجه یک تصمیم کورکورانه همینه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۲۷ دی ۱۴۰۲
چنتا موشک بزنید تواربیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۲۷ دی ۱۴۰۲
مگه مجبورید؟
France
ناشناس
۱۸:۵۰ ۲۷ دی ۱۴۰۲
ورزش دشمن سلامتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۲۷ دی ۱۴۰۲
سلام بابا بذارین همون جا بماند تا درس عبرتی باشد برای مردم نادان
آخی به آدم چند بار بگن موقع برف نرو کوه.
عجیب هاا
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی آزاده
۱۶:۵۱ ۲۷ دی ۱۴۰۲
کسانی که به هشدارهای هواشناسی توجهی ندارند باید به حال خود رها کرد و نیروهای بی گناه هلال احمر را به جستجوی آنها نفرستاد و جانشان را به خطر نیندازبد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۲۷ دی ۱۴۰۲
باید با شلیک گلوله بصورت مرتب از تشکیل بهمن بزرگ ممانعت کرد