معرفی سرمربی جدید تیم بسکتبال کاله

محمدرضا نوری سکاندار هدایت تیم بسکتبال کاله شد.

باشگاه کاله مازندران، سکان هدایت تیم بسکتبال این باشگاه را پس از کناره گیری علی آرزومندی به محمدرضا نوری از مربیان پرسابقه بسکتبال این استان برای ادامه مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشورسپرد.

محمدجواد فانی قائم مقام باشگاه کاله مازندران گفت: این تصمیم هیات مدیره باشگاه کاله مازندران پس از آن گرفته شد که آرزومندی با درخواست و توافق دوستانه به همکاری خود با تیم بسکتبال کاله پایان داد و از این تیم جدا شد.

او افزود: باشگاه کاله مازندران پس از جدایی، آرزومندی با چند گزینه مورد نظر صحبت وسوابق آن‌ها را بررسی کرد که در نهایت به "محمدرضا نوری " برای قبول سرمربیگری این باشگاه به توافق رسید.

فانی گفت: با توجه به اینکه نوری به عنوان یکی از مربیان دارای اعتبار بسکتبال مازندران است، باشگاه کاله امیدوار است تا با هدایت کاله این تیم در مسابقات لیگ برتر به نتایج درخشانی برسد.

علی آرزومندی که درفصل گذشته با تیم کاله مازندران به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر دست یافته بود، درحالی از هدایت تیم کاله مازندران کناره گیری کرد که تا پایان هفته چهارم مسابقات لیگ برتربسکتبال باشگاه‌های کشور با این تیم در ۱۴ بازی صاحب هشت پیروزی، ۶ شکست و ۲۲ امتیاز شده بود و در رده پنجم جدول رده بندی این مسابقات قرار داشت.

" محمدرضا نوری " ۷۲ ساله اهل شهرستان بابل هم دراین فصل و نیز فصل گذشته به عنوان " مدیرفنی درکنار " علی آرزومندی " درتیم بسکتبال کاله حضور داشت.

درسوابق هدایتگری نوری؛ مربیگری تیم‌های مازندران، باشگاه بسکتبال کوچین آمل، تیم ملی بسکتبال ایران، تیم ملی بسکتبال جوانان ایران، کاله مازندران، کاله آمل و تیم ایستک کردستان به چشم می‌خورد.

در حساس‌ترین بازی هفته پانزدهم؛ شاگردان نوری پنجشنبه ۲۸ دی در بازی خانگی برابر تیم شهرداری گرگان صدرنشین لیگ صف آرایی می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار