افشاگری یک گروه هکری از همکاری اپراتور مخابراتی آلبانی با منافقین

در حمله هکری به یکی از اپراتور‌های کشور آلبانی مشخص شد که این اپراتور به سازمان مجاهدین خلق (منافقین) برای حملات سایبری خدمات داده است.

گروه هکری هوم‌لند جاستیس به تازگی با حمله به سرور‌های اپراتور وان‌آلبانیا، به اطلاعات این اپراتور دست پیدا کرد و این یکی از بزرگ‌ترین حملات سایبری و هک از حیث حجم به شمار می‌رود. هوم‌لند جاستیس در پیام خود گفته: «سیاستمداران فاسد شما (آلبانی) این هزینه را ایجاد کردند. این حملات را تا رهایی کامل کشورمان از تروریست‌ها (منافقین) ادامه خواهیم داد.»

به گزارش «اورا نیوز تی وی» آلبانی، این گروه هکری، سال گذشته نیز با حمله به سامانه‌های دولت آلبانی آن‌ها را از کار انداخته بود. این گروه در بیانیه اخیر خود افشا کرده که اپراتور وان‌آلبانیا به مجاهدین خلق (منافقین) اجازه داده بود با خدمات این اپراتور، حملات سایبری انجام دهد و مزرعه ترول منافقین توسط این شرکت، خدمات می‌گیرد.

به دنبال این حمله سایبری سرور‌های وان‌آلبانیا به طور کامل از کار افتادند و این شرکت از همه کارکنان خود خواست با ترک شرکت، به خانه‌های خود بروند.

گفتنی است پس از حمله پلیس آلبانی به مقر منافقین در ابتدای تابستان امسال، مقامات این کشور، گروهک تروریستی منافقین را متهم به ارتکاب حملات سایبری در این کشور کرده بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Italy
ناشناس
۰۲:۰۱ ۲۸ دی ۱۴۰۲
احیانا هکر ها ایرانی نبودن که ؟ شایدم یک گروه هکری از کره شمالی خواسته ببینه چه اتفاقاتی برای منافقین می افته بالاخره برای کره شمالی خیلی این چیز ها مهمه..حالا اینا احتماله دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۲۷ دی ۱۴۰۲
آمریکا مالیات مردمش و صرف حمایت از این حروم زاده ها میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۲۷ دی ۱۴۰۲
نفاق و دورویی و چندرویی را از مهمانان منافق خود یاد گرفته‌اند دیگه ، بقول یک ضرب المثل ترکی که می گوید اسب را که با هر اسبی بستی یا خویش را بر میدارد یا خاصیت اش را.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۲۷ دی ۱۴۰۲
چه جوریه البانی که تا دیروز کمونیست دو اتیشه بودن الا ن سرسپرده امریکا شدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۲۷ دی ۱۴۰۲
کار خودشونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۲۷ دی ۱۴۰۲
دمش گرم
آخرین اخبار