اینتر مشتری جدید بنزما

دروازه‌بان فرانسوی سابق اینتر می‌گوید هموطنش کریم بنزما در صورت جدایی الکسیس سانچز شاید به گزینه جدی نراتزوری تبدیل شود.

کریم بنزما در حال بررسی گزینه‌های جدایی از الاتحاد عربستان طی نقل و انتقالات ژانویه است. مهاجم ۳۶ ساله فرانسوی که طی ۲۴ بازی ۱۵ گل به ثمر رسانده، از دوران شش ماهه خود در عربستان راضی نیست. در حالی که الاتحاد تمایلی برای فروش قرضی یا دائمی بنزما ندارد، جدایی جوردن هندرسون از الاتفاق عربستان می‌تواند همه چیز را تغییر دهد. جایی که هافبک انگلیسی طی مذاکره با طرف سعودی قرارداد سه ساله‌اش را فسخ کرد. الاتحاد در فصل جاری وضعیت خوبی ندارد و طی اختلاف ۲۵ امتیازی با الهلال صدرنشین، در رتبه هفتم قرار گرفته است.  

در حالی که گفته می‌شد چلسی و منچستریونایتد مشتریان اصلی بنزما هستند حالا یک نام جدید برای آینده بنزما شنیده می‌شود.  

سباستین فری، دروازه‌بان سابق اینتر در صحبت کالچو مرکاتو گفت: ذات بنزما در تضاد با عربستان سعودی است، او می‌تواند یک گزینه تهاجمی خوب در ژانویه باشد. من نظر ماروتا را می‌دانم و شنیده‌ام که به آمدنش بله نگفته، اما آن را هم انکار نکرده است. اولویت تیم خروج الکسیس سانچز است، اگر او اینتر را ترک کند، بنزما می‌تواند یک احتمال واقعی باشد.

قرارداد الکسیس سانچز با اینتر در پایان این فصل به پایان می‌رسد و اگر اوضاع تغییر کند و مهاجم شیلیایی تصمیم به جدایی از اینتر در هفته‌های آینده بگیرد، نراتزوری می‌تواند برای بنزما تلاش کند، اگرچه تصور اینکه آن‌ها چگونه می‌توانند دستمزد او را تامین کنند، سخت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نمکدون
۱۹:۴۶ ۲۸ دی ۱۴۰۲
بنزما نه ، بنز اونا ، پراید ما
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قربانزاده
۱۴:۴۶ ۲۸ دی ۱۴۰۲
اینتر که میخاد طارمی رو بگیره
آخرین اخبار