عضو کمیته فنی دوومیدانی بانوان:

مبینی برنامه‌های هدفمند دارد/ انتخاب محمودوند شایسته بوده است

لیلا ابراهیمی درباره وضعیت دوومیدانی بانوان و انتخاب محمودوند به عنوان سرپرست نایب رئیس توضیحاتی را بیان کرد.

لیلا ابراهیمی عضو کمیته فنی دوومیدانی بانوان و مدیر  اجرایی مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: من دو دوره در زمان سرپرستی  با مبینی همکاری داشتم و در دوره قبلی از جهت ارتقای سطح علمی بستر سازی کرد که شرایط خوبی است که ما در بخش داوری و مربیگری ارتقا پیدا کنیم. همچنین  در دوره فعلی برنامه هایی را اجرایی می کند و مدیر توانمندی است.  با وجود مشکلاتی که پیش رو بوده است، مسابقات قهرمانی آسیا را  مبینی در بهمن ماه برگزار می کند و در مدت کوتاهی این مسابقات را اجرا می کند و برنامه اش منسجم است و با سرعت دارد کارهایش را انجام می دهد. تمام انتخاب های مبینی از لحاظ کادر فنی، کمیته فنی و کادر اجرایی مسابقات و حتی  انتخاب نایب رئیس بانوان شایسته است. 

او افزود: تمام برنامه های مبینی هدفمند است و نیروهایی را که انتخاب می‌کند برنامه و انسجام دارد. به نظرم به انتخاب خانم محمودوند به عنوان سرپرست نایب رئیسی می شود اطمینان کرد چون واقعا در بخش بانوان رکود و افت وجود دارد. ما دوست داریم کسی از بانوان حمایت کند و بستر سازی در این بخش انجام بدهد که در تمام زمینه ها بانوان از لحاظ داوری، سطح علمی مربیان و حمایت از ورزشکاران پیشرفت کنند. ما آدم مسئول و توانمند نیاز داریم تا بتواند برنامه ها را به نحو احسن اجرا کند.

وی افزود: با توجه به زمینه کاری که مبینی با محمودوند داشت قطعا انتخابشان درست و شایسته بوده است. به طور حتم مبینی دلیلی داشته که محمودوند را انتخاب کرده است و ما به این انتخاب احترام می‌گذاریم. سرپرست فدراسیون دوومیدانی از همه نیروهای جوان و باتجربه استفاد می‌کند و همه مهره‌ها را کنار هم می‌چیند که دوومیدانی پیشرفت کند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار