توزیع گوشت قرمز منجمد در بازار چهارمحال و بختیاری

معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ۲۸ تن گوشت قرمز منجمد وارد استان شده است، گفت: دیروز اولین محموله گوشت منجمد گوساله در بازار روز ولی عصر جنوبی شهرکرد توزیع شد.

بهروز میرزایی اظهار کرد: به منظور رفاه حال مردم و در راستای کنترل قیمت‌ها و تنظیم بازار گوشت قرمز، معاونت توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی گوشت قرمز وارداتی توزیع خواهد کرد که از روز گذشته توزیع گوشت قرمز منجمد آغاز شده و این روند ادامه خواهد داشت.

میرزایی با اشاره به اینکه  ۲۸ تن گوشت قرمز منجمد وارد استان شده است، افزود: روز گذشته اولین محموله گوشت منجمد گوساله در بازار روز ولی عصر جنوبی شهرکرد توزیع شد و این روند همچنان ادامه دارد و هیچ محدودیتی برای توزیع وجود ندارد. در صورت تامین سردخانه زیر صفردرجه و نقدینگی، شرایط برای توزیع روزانه ۱۰۰ تن گوشت فراهم است.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش‌ها برای مرتفع کردن گرانی گوشت قرمز و حل مشکل مردم است، خاطر نشان کرد: هر کیلو گرم گوشت قرمز با قیمت  ۲۸۵هزار تومان به دست عاملین توزیع تحویل داده شده و مصرف‎‌کننده با قیمت ۳۱۵ هزار تومان می‌تواند خریداری کند.


بیشتر بخوانید


معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان افزود: جهاد کشاورزی آمادگی دارد که گوشت گرم وارداتی نیز در اختیار مردم استان قرار دهد.  

میرزایی تصریح کرد: رایزنی‌های لازم برای وارد کردن گوشت گرم و منجمد وارداتی به صورت گوشت گوساله و گوسفند انجام شده تا سرمایه گذار گوشت را به استان تحویل داده و به دلیل بعد مسافت مشکلی برای عاملین توزیع ایجاد نشود.

وی تاکید کرد: نامه‌نگاری‌های لازم جهت توزیع گوشت وارداتی به همه شهرستان‌ها انجام شده تا عاملین توزیع شهرستان‌ها معرفی و نیاز مردم هر چه زودتر مرتفع شود.

معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان گفت: ۶۰۰۰ تن گوشت منجمد برزیلی با ذبح اسلامی با برند استان کارتن گیری شده است و منتظر هستیم این گوشت با حجم زیاد به دستمان برسد که پیش‌بینی می‌شود در بهمن‌ماه در سطح استان توزیع شود.

میرزایی گفت: مردم مرکز استان می‌توانند برای خرید گوشت قرمز منجمد به بازار روز، ولی عصر جنوبی شهرکرد و فروشگاه تعاونی مصرف کارگران ایران (امکان) مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار