نظارت مستمر شورای شهر اردبیل بر عملیات برف‌روبی

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: اعضای شورای شهر اردبیل نظارت مستمر بر عملکرد برف‌روبی توسط تیم خدماتی شهرداری دارد.

سلامت صفری گفت: در پی نزول برکات الهی و بارش شدید برف در شهر اردبیل، اعضای شورای شهر بر وظیفه نظارتی خود بر برف‌ روبی توسط تیم خدماتی شهرداری اردبیل عمل می‌کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل ضمن تقدیر ویژه از تک تک همشهریان فهیم شهر اردبیل در راستای همکاری با شهرداری اردبیل در خصوص بازگشایی معابر از برف جهت تسهیل در تردد و رفت و آمد، افزود: تمامی مجموعه خدماتی شهرداری به صورت شبانه روزی در سطح شهر فعال هستند تا آرامش و آسایش در سطح شهر به حالت خود برگردد.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر اردبیل با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر جهت نظارت میدانی در مناطق پنجگانه شهرداری حضور دارند؛ گفت: سیاست کاری شهرداری اردبیل ابتدا برف‌روبی از بزرگراه‌ها و خیابان‌های اصلی و مسیرهای مراکز خدمات‌رسان و آموزشی و سپس ورود به کوچه‌ها و معابر فرعی است.

صفری با عنوان اینکه اخذ برنامه کاری برف‌روبی شهرداری، گزارش روزانه برف‌روبی، گزارش تعداد ماشین‌آلات و نیروهای فعال به تفکیک هر منطقه از جمله صورت‌جلسه جلسه تشکیل شده توسط اعضای شورای شهر اردبیل بود؛ افزود: همچنین در این جلسه بر آموزش شهروندی و تولید محتوای مجازی توسط سازمان فرهنگی ورزشی و پرهیز از اقدام سلیقه‌ای و خارج از برنامه در برف‌روبی تاکید شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل با دعوت از شهروندان به صبوری و همکاری شهروندان با شهرداری اردبیل جهت تسهیل در پاکسازی معابر بیان کرد: شهرداری اردبیل با سامانه ۱۳۷ در کنار شهروندان عزیز است و شهروندان می‌توانند مشکلات خود در تردد را به این سامانه نیز جهت رسیدگی ارجاع دهند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.