تایید نهایی ۲۵ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری

۲۵ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری به تأیید نهایی رسیده‎‌اند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از تأیید نهایی بیش از ۲۵ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر بیش از ۹۵ هزار متقاضی در این طرح ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد بیش از ۲۵ هزار متقاضی تأیید نهایی شده‌اند.

خدایار باقری با اشاره به پیگیری برای تأمین زمین در شهر‌های دارای کمبود برای طرح نهضت ملی، افزود: در روز‌های گذشته عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن در بلداجی پس از ۱۲ سال انتظار مردم برای ساخت طرح‌های حمایتی مسکن کلید خورد.


بیشتر بخوانید


سرپرست اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری سهم استان از طرح نهضت ملی مسکن را احداث ۴۷ هزار و ۱۷۶ واحد در طول چهار سال عنوان کرد و گفت: تاکنون برای ۱۵ هزار و ۲۸۵ متقاضی تخصیص پروژه صورت گرفته است و وارد روند اجرایی شده‌اند.

باقری به طرح اهدای زمین حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز اشاره کرد و گفت:هم اکنون ۷ هزار و ۵۹ خانواده در این طرح ثبت نام و برای ۲ هزار و ۱۴۴ مورد تشکیل پرونده صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: مراحل اعطای قرارداد واگذاری ۸۹۱ خانواده در طرح جوانی جمعیت که قرعه کشی پلاک‌های آنان در سه مرحله انجام شده است نیز در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.