امام جمعه موقت بیرجند:

اقدام سپاه پاسداران محکم، بجا و منطقی بود

حجت‌الاسلام رحیم‌آبادی گفت: در پی حادثه تروریستی کرمان، نیروهای مسلح ما جواب محکمی به دشمنان دادند و اقدام سپاه پاسداران محکم، بجا و منطقی بود.

 

حجت‌الاسلام رحیم‌آبادی امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند در مسجد جامع مصلی المهدی (عج) با بیان این که در پی حادثه تروریستی کرمان، نیروهای مسلح ما جواب محکمی به دشمنان دادند و اقدام سپاه پاسداران محکم، بجا و منطقی بود گفت: این تودهنی‌ها تا قطع نفس استکبار جهانی ادامه دارد.

او افزود: جبهه استکبار که بر پایه زور و فریب استوار است هیچ وقت بیکار نمی‌نشیند و همیشه در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد توطئه‌ علیه ماست، مقام معظم رهبری فرمودند که به قله‌ها نزدیک شده‌ایم پس به اهداف والای انقلاب اسلامی نزدیک می‌شویم.

حجت‌الاسلام رحیم‌آبادی بیان کرد: این مسیر طاغوت یک راهبرد خطرناک دارد و در این راهبردشان تا حدودی موفق بوده‌اند؛ راهبرد دشمنان این نیست که تنها در جنگ سخت در برابر شما بجنگند و جنگ خود را عوض نکردند بلکه جبهه خود را از جنگ سخت به جنگ نرم، شناختی، فکری و اعتقادی تغییر داده‌اند و در این جنگ ما ضربه‌هایی خورده‌ایم که باید تیزبینی مان به اوج خود برسد.

 امام جمعه موقت بیرجند عنوان کرد: برای اینکه در فتنه‌های دشمنان، گمراه نشویم باید به بیانات مقام معظم رهبری توجه و آنها را عملیاتی کنیم.

او با بیان اینکه انسان و بشر در طول تاریخ به طمع اغراض شیاطین جن و انس فاصله عمیقی با نسخه حاکمیت الهی گرفته است اظهار کرد: کسانی که از طرف خدا با دلسوزی برای مردم نسخه الهی را تشریح کردند با خباثت فرعونیان و قارون صفتان تاریخ تکذیب شدند و در واقع مورد تکذیب مردم از سر جهل قرار گرفتند.

حجت‌الاسلام رحیم‌آبادی تصریح کرد: بدترین و بالاترین گناه این است که ولی خداوند تنها بماند و توان پیاده سازی معارف والای الهی را نداشته باشد لذا باید ولی خدا را بشناسیم، از او اطاعت و دستوراتش را در زندگی خودمان پیاده کنیم.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه در طول تاریخ جریان‌های دنیاطلب مردم را به جهل کشانده و گرفتار کرده‌اند ادامه داد: باید آرمان بلند الهی و مهدوی را بشناسیم و در این مسیر برای سعادت دنیا و آخرت خودمان گام برداریم.

او عنوان کرد: در حال حاضر وظیفه مردم شناخت ولی جامعه، اقتدار دادن به امام جامعه و پیاده سازی اهداف او است، در این برهه زمانی باید به بیانات مقام معظم رهبری توجه و آنها را عملیاتی کنیم.

حجت‌الاسلام رحیم‌آبادی گفت: امروز به امید خدا همه معاملات دنیا به نفع اسلام است و جبهه استکبار نفس‌های آخر خود را می‌کشد، شاهد نبرد جبهه کفر و جبهه اسلام در فلسطین هستیم و باید مردم غزه پایداری و مقاومت کنند زیرا در نهایت پیروزی از آن جبهه اسلام است.

امام جمعه موقت بیرجند افزود: دشمنان بیکار ننشسته‌اند و بزدلانه حرکت‌هایی را انجام می‌دهند که البته سیلی هم می‌خورند، دشمنان در هشت سال جنگ تحمیلی نتوانستند یک وجب از خاک کشور ما را بگیرند و به ترورهای کور روی آوردند و ۱۷ هزار نفر از افراد جامعه را به شهادت رساندند.

او با اشاره به انتخابات اسفند امسال بیان کرد: آنچه در انتخابات اهمیت دارد در وهله اول حضور پرشور و پررنگ مردم است چرا که توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

حجت‌الاسلام رحیم‌آبادی ادامه داد: همچنین انتخاب اصلح خیلی مهم است چرا که این موضوع جریان نفاق و نفوذ را از بین می‌برد و انتخاب اصلح و برترین‌ها یک واجب حقیقی است.

امام جمعه موقت بیرجند اظهار کرد: برخی اقدامات اساسی که منتخبان شما در این مقطع انجام می‌دهند جهش‌های بیش از ۱۰ برابری دارد که نتیجه انتخاب درست است، اقتصاد و معیشت مردم به شکل راهبردی و تدریجی در حال حل شدن است فقط تیزبینی می‌خواهد که این مسأله را متوجه شویم.

او همچنین با اشاره به اینکه رجب ماه توبه، استغفار و رحمت است عنوان کرد: خداوند به برکت ائمه اطهار (ع) و انقلاب اسلامی زمینه‌های را فراهم می‌کند که یک توبه بزرگ اتفاق بیفتد و بشر به سمت نسخه الهی و مظلوم غدیر که همان زندگی حقیقی مومنانه، مقتدرانه و در اوج معنویت است، حرکت کند.

حجت‌الاسلام رحیم‌آبادی بیان کرد: اگر می‌خواهید رحمت الهی را دریافت کنید باید به این نسخه عمل شود که اول به سمت ولی خدا حرکت کنیم سپس از پیشگاه خداوند بخواهیم به آبروی اهل بیت و امام زمان (عج) ما را ببخشد.

منبع: ایرنا

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار