سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: برخی افراد بخل و حسادت می کنند و دوست ندارند تیم ملی تحت هدایت من نتیجه بگیرد.

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی ایران پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل هنگ کنگ اظهار کرد: خوشحال هستیم سه امتیاز بازی را گرفتیم. بچه‌ها بازی خوبی انجام دادند، اما این همه خراب کردن موقعیت مربی را به سکته می‌اندازد. امروز خیلی موقعیت خراب کردیم و ده دقیقه آخر امکان داشت تنبیه هم شویم. در آخر از این که توانستیم سه امتیاز را بگیریم خوشحالیم. به تیم هنگ کنگ هم تبریک می‌گویم.

بالاخره باید با ژاپن بازی می‌کردیم

او ادامه داد: خیلی فوتبال زیبایی ارائه دادند و دنبال پیروزی بودند. ما باتجربه‌تر و حرفه‌ای‌تر بودیم، اما این‌که از شش قدم گل نزنید، کار ایراد دارد. با این حال خوشحالیم بعد از چند وقت که کلین شیت کردیم. البته شانس هم آوردیم که گل نخوردیم، اما در مجموعه همین که صعود کردیم و سه امتیاز را بگیریم خوشحالم. از موقعیت خراب کردن‌مان ناراحت هستم.

سرمربی تیم ملی درباره شکست ژاپن مقابل عراق و تغییر معادلات در این رقابت‌ها گفت: مربی‌ها معادلاتی را برای خودشان ترسیم می‌کنند، اما به هر حال هر جور فکر کنید در یک مرحله به یکی از این دو تیم می‌خوردیم. پس ما فقط به دنبال بازی‌های خودمان هستیم تا باکیفیت و خوب کار کنیم و به مراحل بالاتر برسیم. طبیعتا به حریف‌هایمان و جدول فکر می‌کنیم، اما بیشتر از آن باید به تیم خودمان فکر کنیم.

شاید نتیجه ژاپن روی عملکردمان تاثیر گذاشته باشد

او در پاسخ به سوالی درباره اشتباهات متعدد مدافعان تیم ملی در این دیدار بیان کرد: یکی از مشکلات بازیکنان ایرانی این است که کیفیتی که در هر بازی باید داشته باشند را ندارند. من به عنوان یک مربی با این نوع بازیکنان مشکل دارم. بازیکنان معمولا کیفیت ۷۰ تا ۸۰ درصد دارند، اما نمی‌دانم امروز چه شد. شاید تاثیر بازی ژاپن بود یا تیم هنگ کنگ را دست کم گرفتیم.

سرمربی تیم ملی اضافه کرد: البته این که دویدند و موقعیت‌های خوبی ایجاد کردند نشان می‌دهد تیم به بلوغ تاکتیکی رسیده است، اما ببینید موقعیت‌هایمان گل می‌شد، شکل سوال پرسیدن‌ها هم فرق می‌کرد. این‌که تیم ایجاد موقعیت می‌کند و ساختار دفاعی هم بهتر از قبل بود، من را راضی کرده است، اما موقعیت خراب کردن ما مساله خوبی نبود. باید تمرکز بیشتری داشته باشیم و متاسفانه این مشکل در تیم‌های ایرانی وجود دارد.

اگر توپ‌هایمان گل می‌شد، سوال‌هایتان فرق می‌کرد

او در پاسخ به این سوال که استفاده دوباره از هتل و کمپ تمرینی تیم ملی در جام جهانی انگیزه بازیکنان را کم نکرده است، بیان کرد: مدیریت هتل نهایت همکاری را با ما دارد. یک سالن بدنسازی در طبقات برای بازیکنان تجهیز کردیم که اگر هتل دیگری بود این کار را نمی‌کرد. به نظرم هتل و شرایط خوب است. 

قلعه‌نویی درباره نقطه ضعف‌های ایران که در این دیدار دیده شد و برنامه‌اش برای ادامه رقابت‌ها عنوان کرد: اگر توپ‌هایمان گل می‌شد، سوال‌ها برعکس بود. ما می‌خواهیم از نظر بدنی برخی از بازیکنان را برای مراحل حذفی حفظ کنیم. میلاد و رامین بسیار خوب بودند. شهریار هم خیلی زحمت کشید و از آن چیزی که می‌خواستیم بهتر بود. ما می‌خواهیم بازیکنان را در شرایط مسابقه نگه داریم.

انتقاد‌ها باعث پیشرفت ما شد

او درباره موقعیت‌هایی که در این دیدار به هنگ‌کنگ دادند، عنوان کرد: ابتدا باید از همه تشکر کنم که در این شش ماه ما را همراهی کردند. انتقاد‌ها هم باعث پیشرفت ما شد. ما با یک گل از حریف پیش بودیم و وقتی موقعیت‌هایمان گل نمی‌شد، به ساختار دفاعی‌مان فشار می‌آمد. این فشار باعث شد یکی دو کرنر بدهیم. به جز صحنه‌ای که چشمی توپ را لو داد موقعیت‌های زیادی به حریف ندادیم. باید اشتباهات بچگانه را در تیم برطرف کنیم.

در زمان کوتاه نمی‌شود نگرش را عوض کرد

سرمربی تیم ملی درباره ضعف ایران در خارج‌شدن از فشار حریف گفت: ایران ۱۰ سال بود مدل دیگری بازی می‌کرد. در زمان کوتاه نمی‌شود نگرش را عوض کرد و اگر بخواهید این کار را انجام دهید، کمی هزینه دارد و زمانبر است. در بازی روسیه تا آخرین بازی فاصله تیمی دفاع تا حمله بیش از ۳۰ متر بود و در بازی‌های قبلی به ۲۵ متر رسید. در این موضوع موفق بودیم. در بحث بازی سازی به آقای بیرانوند گفتیم وقتی تیم حریف فشار می‌آورد باید بلند توپ بندازد.

او اضافه کرد: در مجموع شاید با بازی‌های مهم‌تر کارمان سخت‌تر می‌شود، اما ما این کار را تمرین کردیم و به نظرم امروز هم کار را خوب انجام دادیم. ساختار تیم ما با این همه خلق موقعیت جواب داد. البته قبول دارم ضعف داریم و باید شرایط را بهتر کنیم.

قلعه‌نویی درباره اظهار نظر سرمربی هنگ‌کنگ در رابطه با فاصله کم دو تیم گفت: با احترامی که برای مربی حریف قائل هستم، طبق آمار‌ها تفاوت‌ها مشخص است. آن‌ها با ما قابل قیاس نیستند. اگر موقعیت‌هایمان گل می‌شد، اختلاف ما از اینجا تا تهران هم بیشتر می‌شد. یک تیم نمی‌تواند همه بازی‌ها را یک مدل انجام دهد. ببینید ژاپن در دو بازی چهار گل خورده است. ما در دو بازی یک گل خوردیم، اما این همه هجمه سمت ما می‌آید. از همه ممنونم که ضعف‌هایمان را می‌گویند که باعث پیشرفت ما می‌شود، اما نباید هم تمرکزمان و ساختارمان را زیر سوال ببریم.

باید از فردا فکر امارات و دور حذفی باشیم

او ادامه داد: همین فلسطین با امارات مساوی کرد و ما چند گل به آن‌ها زدیم. شاید مربی هنگ‌کنگ می‌خواست روحیه تیمش را بالا ببرد. باید تیممان را آنالیز کنیم و از فردا فکر امارات و دور حذفی باشیم. با این انتقاد‌ها بازی به بازی بهتر می‌شویم. این تیم ملی در هشت سال گذشته امکانات زیادی داشت. این بازیکنان هشت سال جوان‌تر بودند و شرایطشان بهتر بود، اما تا این حد انتقاد نمی‌شد. برخی حسادت و انتقاد می‌کنند، اما چرا در گذشته انتقاد نمی‌کردند؟ یا جرات نداشتند یا به دنبال بخل و حسادت هستند تا تیم را بزنند. اینکه با فلسطین مساوی می‌کردند و هیچ چیزی نمی‌گفتند و حالا که هنگ‌کنگ را بردیم، انتقاد می‌کنند، بسیار جای سوال دارد.

سرمربی تیم ملی اضافه کرد: ما اردن را شکست دادیم. ببینید این تیم چه فوتبالی را در این مسابقات بازی کرد. هر تیمی را می‌بریم به ما حمله می‌شود. من می‌گویم ایران را دوست داشته باشید. انتقاد کنید و، اما این بچه‌ها را زیر سوال نبرید. ما در چند بازی گذشته بیش از ۴۰ گل به ثمر رساندیم. حریفانمان ضعیف نیستند. انتقاد کنید، اما حب و بغض را کنار بگذارید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۱۱ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
تیم ملی با پیروزی به کشورش برمیگرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
کجااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
نشانه سقوط فوتبال ما همون پارسال نمایان شد انگلیس 7 ایران صفر تازه باید میشد ایران 2 انگلیس 16-17 وقتی پول نفت مفت تو فوتبال ما داره هدر میره وقتی از جیب ملت آجیل شب عید فوتبالیستها رو میدن وقتی مالیات فوتبالیستها رو از جیب مردم میدن وقتی شما مثل مالدیو 20 گل از انگلیس خوردی بهت ماشین و سکه میدن وقتی که بهترینشون خیر سرش میشه دشمن ملت و از مرگ و میر مردم شادی میکنه وقتی پول گند کاری برای مربی آقایون از جیب بازنشسته ها میره وقتی پول باشگاه ها از بالا پایین کردن فولاد و مس و ... در بورس جمع میشه وقتی اسپانسرهاشون با دزدی از اینترنت مردم جیب مردم رو خالی میکنن و به جیب فوتبال واریز میکنن وقتی که دلالها و دزدها دارن تو فوتبال تک چرخ میزنن وقتی رییس و زیر دستاش در باشگاه ها و فدراسیون فوتبال حتی در حد دوم راهنمایی زبان انگلیسی بلد نیستن وقتی که شما در نوجوانی میخواین وارد سیکل فوتبال بشین و باید در نوجوانی حداقل 1 میلیارد هزینه کنید وقتی که تیمهای پایه و جوانان ما از افراد پولی بالا اومده شکل بگیره وقتی مردم ما عاشق هوچی گری و دیوونه بازی مربی ها و بازیکنان خارجی و داخلی هستن ما به هیچ جا نمیرسیم اگه این پولی که تو فوتبال تو این 50 سال هزینه شده تو کشور خرج ورزشهای پایه مثل دو شنا ژیمناستیک و... شده بود الان تو المپیکها برای دنیا شاخ و شونه میکشیدیم قلعه نوعی:: خداروشکر خداروشکر ما تونستیم کینگ کونگو با همت و غیرت بچه ها شکست بدیم کیروش:: ما بازی سختی جلوی کینگ کونگ داشتیم شانس آوردیم گل نخوردیم من میدونستم اونا خیلی قدرتمندن و سیستم دفاع اتوبوسی رو انتخاب کردم هرکی هم از این نتیجه ناراحته به جهنم علی پروین::: بزنین دست و پاشونو بشکنین گوساله چرا درست شوت نمیزنی غلام پیروانی :: ما تیممون پول نداشتن با هواپیما بیایم با وانت اومدیم نون نداشتیم بخوریم توانا بود هرکه دانا بود عادل فردوسی پور ::: بابا بازی لیورپولو دارم نگاه میکنم و میام از باشگاه های ایران میگم چه میکنه مایکل اوون
United States of America
شاهرخ
۲۲:۲۹ ۳۰ دی ۱۴۰۲
آقای قلعه نوعی..ظاهرا حالِ دلت خوب نیست.حب و بغض وجود نداره.سفسطه نکن لطفا.بازیکنان باید خوب بازی میکردن و هماهنگ می‌بودند و گل میزدن.نه هماهنگی بود نه تمرکز نه گل زدن.این چه برداشتِ غلطی هست که باخت ژاپن باعث تضعیف روحیه بازیکنان شد.اگه اینجوریه..که همین الان بازنده هستین.مگه تیم روانپزشک نداره؟؟مگه تو مربی نیستی؟؟مگه بازیکنان..بچه هستن که روحیه شونو ببازن؟من فکر میکنم شما میخواستی مساوی یا ببازی.ایکاش حسین نژاد بازیکن جوان و آینده دار و تشنه رو به قطر میبردی.نیاز نبود پورعلی گنجی بره.انتقادِ سالم رو بپذیر و خودتو و آرنج تیم رو اصلاح کن و تغییر تاکتیک بده.باور کنید مس کرمان یا آلومینیوم اراک هم تیم ملی هنگ کنگ رو به راحتی می‌برد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۳۰ دی ۱۴۰۲
قیافه اش فلاکت میبارید دیروز ، اگه خوب بود قیافت اینجوری نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۳۰ دی ۱۴۰۲
بهترین های ایران= امیر قلعه‌نویی, ( گواردیولا ) بیرانوند ( مغرور و پررو و استاد بازی با پا در جهان ) مجید حسینی , روزبه چشمی و....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۳۰ دی ۱۴۰۲
سالهاست که مردم این کشور خودشان را گول زده اند. چیزی بنام فوتبال در ایران وجود ندارد. فوتبال در ایران فقط بخاطر این است که عده‌ای به اسم دلال و مربی و بازیکن پول‌های میلیاردی از بیت المال به جیب بزنند. بازیکنان میلیاردی یک بغل پای ساده بلد نیستند!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
نام اشنا
۱۴:۰۰ ۳۰ دی ۱۴۰۲
جهت یاداوری : تیم فوتبال ایران در زمانی که برانکو سرمربی ( پرسپولیسی) ایران بود در مقدماتی جام جهانی 2006 در استادیوم ازادی تهران به مصاف اردن رفت. اردن هم مانند این تیم هنگ کنگ در لاک دفاعی فرو رفته بود و گل زدن به این تیم مشکل بود. دردقایق پایانی بازی ناگهان با یک ضد حمله دروازه ایران را باز کردند و بازی را در استادیوم ازادی
یک بر صفر به سود خودشان پایان دادند ولی هیچ کس این مهملات و اراجیف را درباره تیم ملی به برانکو نگفت چون او پرسپولیسی بود!
Iran (Islamic Republic of)
علی کدخدائی
۱۶:۱۷ ۳۰ دی ۱۴۰۲
من با اسم جعلی با شما سخن نمیگویم مرد هستم و مردونه حرف میزنم
اگر مردی با اسم جعلی حرف نزن
عمکلرد برانکو در تیم ملی فوق العاده بود و شکی توش نیست
الکی قرمز آبی نکن آدم بی نام، همه مردم قبول دارن تیم ملی داره بد بازی میکنه اونهم با بهترین بازیکنانی که تا حالا نظیرش رو ما نداشتیم که اینقدر تیممون پر مهره باشه
سرمربی مال هر رنگی باشه وقتی سواد نداشته باشه میشه همین
این آقای به ظاهر مربی چهار تا دونه درخواست بیاره که از آقای تاج خواسته تیم ملی با تیم های برتر جهان مسابقه تدارکاتی بده به خدا اگر این عرضه را داشته باشه
وقتی ادعا میکنه من ده تا مسابقه با تیم ملی برگزار کردم تو همه بردم توقع داریم جلوی هنگ کنگ ترکمون نزنه ولی میزنه پس معلوم میشه ت احالا مفتی حرف زده
الان که محک جدی تو یک مسابقه بسیار مهم خورده داره فرافکنی میکنه که اگر نتیجه نگرفت بتونه از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنه ولا غیر
حالا شما برو خودت رو پاره پاره کن و هی قرمز آبی راه بنداز
آدم باشعور میفهمه که شما هم داری فرافکنی میکنی
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۳:۴۲ ۳۰ دی ۱۴۰۲
فلسفه ی گواردیولا جواب نداد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۳۰ دی ۱۴۰۲
بعضیها خواستار باخت مقتدرانه با بازی خب وشکست قهرمانه هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۳۰ دی ۱۴۰۲
آقای قلعه‌نویی اکثر فوتبالیست های ایرانی غیرت و تعصب ایرانی بودن و از جان مایع گذاشتن برای پیروزی و هدف برتر را ندارند فقط قرار داد های نجومی برایشان مهم است.
مثلا در بازی با هنگ کنگ که در قطر برگزار شد خیلی راحت تیم ملی می توانست با همکاری و اتحاد همدیگر حداقل ۴ گل بزند اما انگار هر کس برای خود بازی می کرد.
بازیکن جوان و تکنیکی و پر جنب وجوش و پر انرژی جذب کنید نه هر که با پارتی بازی آمد.
محبی بازیکن ضعیفی هست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۳۰ دی ۱۴۰۲
بازی میدیدی بعد حرف میزد شانس اوردم مقابل هنگ کنگ بودیم یه مش بازیکن پولی ومیلیاردی بابت باخت تو جام جهانی حواله خودرو گرفتند
Canada
ناشناس
۰۰:۰۲ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
همیشه همین بوده، رانت نام و قاپیدن فرصتها، اگر تیم جوانان بیایند بهتر بازی میکنند نقل سعدی «ده درویش در گلیمی بخسبند» و بازیکنان ملی گیج میزنند که نقش خود را جلوی دوربین خوب انجام داده اند؟ همکاری کیلوی چند !؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۳۰ دی ۱۴۰۲
جلوی اینهمه دوربین و آدم مردک داره به بازیکن تیمش فحش های رکیک میده ، متاسفم برای جمهوری اسلامی، اسکوچیچ نه ایرانی بود ولی نه مسلمان اما به همه شما درس اخلاق و معرفت داد نمیدانست که اینحا باید همسنگ آقایان لمپن و بی ادب و قلدر باشه تا به جایی برسه
Iran (Islamic Republic of)
پرسنال
۱۱:۱۰ ۳۰ دی ۱۴۰۲
آقای قلعه نویی ما میدونیم که بازیکنای تیم ملی را شما انتخاب نمیکنی. وگرنه عمرا اگه امید ابراهیمی رو دعوت میکردی. بازیکنای تیم ملی از جایی خارج از زمین فوتبال دستور میگیرن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۳۰ دی ۱۴۰۲
امیرخان کسی بخل و حسادت نمیکنه . در حال حاضر تمام مربیان ایرانی دارند از شما حمایت و تمجید میکنند پس لطفا" دست پیش را نگیرید. سبک بازی تیم ایران هجومی شده و قطعا ترک عادت سبک بازی در زمان کی روش یک کم زمانبر هست اما دیشب تیم ایران انگار آشفته بود و تمرکز نداشتند . شاید هم از نوع فوتبال هنگ کنگ متعجب شده بودند و تمرکز بچه ها بهم ریخته بود اما به عنوان بازیکنان حرفه ایی نباید هیچ تیمی را دست کم بگیرند. به امید موفقیت تیم ایران!!
Iran (Islamic Republic of)
علی کدخدایی
۱۰:۳۰ ۳۰ دی ۱۴۰۲
بابا ولمون کن
این قلعه نوئی همیشه همین بوده و هست
جلوی فلسطین و هنگ کنگ تیم ترکمون زد
مردم که بلا نسبت خر نیستند که میبینند و آنالیز می کنند
ایراد الان از سرمربیه تیمه
رسما گند زدید خدا به دادمون برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۳۰ دی ۱۴۰۲
ضعیف ترین بازی ایران در تاریخ
Iran (Islamic Republic of)
نام اشنا
۰۹:۵۶ ۳۰ دی ۱۴۰۲
همه اینها به کنار چرا اینقدر از رویاروئی با تیم ژاپن که در دو بازی چهار تا گل خورده میترسیم؟ مگر این ژاپن تیم ملی فرانسه یا آرژانتین است؟ در بازی دیشب تقریبا تمام ایرادات تیم ملی مشخص شده با بر طرف کردن این ایرادات تا حوالی دهم بهمن که بایستی در حذفی با بهترین تیم سوم گروههای A,B,F روبرو شویم ترکیب اصلی تیم ملی را مشخص کنید.تیم ملی هنگ کنگ چون تیم زیر 23 سالش تیم زیر 23 سال ایران را شکست داده بود با جمع اوری تعدادی بازیکن از سراسر دنیا قصد داشت تیم بزرگسالان ایران را شکست دهد برای همین هم انتحاری بازی کرد. بد بازی کردن تیم ملی ایران هم بیشتر بر میگردد به فوتبال چرکی که این تیم چند ملیتی هنگ کنگ در مقابل ما ارائه کرد.
وقتی گلزن برتر لیگ ما از فاصله شش قدمی نمیتواند توپ را وارد دروازه کند کادر فنی تیم ملی ایران چه کاری از دستش برمیاید که انجام دهد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۳۰ دی ۱۴۰۲
خدایش این چه بازی بوده‌است نمیکشی اینو بازی بردش هم بدر نمیخور‌من چای تو بودم تو همون زمین بعد بازی بچه تنبی میکردم
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۹:۵۳ ۳۰ دی ۱۴۰۲
این عادت پاس به دروازه بان را ترک نکنند در مقابل تیمهای قوی تر بسیار آسیب پذیر خواهیم بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۳۰ دی ۱۴۰۲
اینو نگو بیرانوند خودش بارها گفته استاد بازی با پا در جهان هست. !!!! اگه این حرفها را بشنوه روحیش ضعیف میشه و نمیتونه دلقک بازی کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۳۰ دی ۱۴۰۲
متاسفانه آقای قلعه نوی تیم ملی رو با تیم باشگاهی اشتباه گرفته . آقای قلعه نویی تفکر بازی تیم ملی رو ندارن فقط بدرد تیم های لیگ ایران میخورن . تیم ملی مربی با تفکرات فوتبالی بین اللملی احتیاج داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۳۰ دی ۱۴۰۲
از وقتی پول شد اساس بازی ، دیگه ما بازیکن غیرتی نداریم....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۳۰ دی ۱۴۰۲
یکی از مشکلات تیم ملی چمن با کیفیت و بالای ورزشگاه بود بچه ها عادت داشتن تو مزارع یونجه بازی کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۳۰ دی ۱۴۰۲
قطعا این تیم از لحاظ هجومی پیشرفت کرده ساختار دفاعی هم رفته رفته بهتر میشه. دوستان توجه داشته باشند این تیم بازی تدارکاتی لازم را نداشته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۳۰ دی ۱۴۰۲
بعد از چند بازی دوستانه باید هماهنگی بالایی در تیم وجود داشته باشد از آنجایی که اکثر بازیکنان در سطح بالای فوتبال جهان بازی می کنند و یا در تیم های اول کشور هستند این ناهماهنگی و اشتباهات به چشم می اد ! اصلا قابل قبول نیست تیم اول آسیا در مقابل هنگ کنک اشتباهات خط دفاع و پاس به دروازه بان آن هم بارها و بارها ! . شاید ژاپن و حتی عربستان و چین و... هم در سطح قابل قبول نیستند . البته باید گفت که تیم های جنوب شرق آسیا از اندونزی و تایلند و هنگ کنک و... همه واقعا پیشرفت زیادی کردند و دیگر 8 و یا بیشتر گل زدن به آنها امکان پذیر نیست
Iran (Islamic Republic of)
کمال
۱۰:۳۷ ۳۰ دی ۱۴۰۲
امیر خان! اگه بعضیا با بغض و حسادت تیم ایران رو نقد میکنن درعوض تو جوابشونو در مستطیل سبز و با قدرت بده تا دل همه ملت و حتی بدخواهان رو شاد کنی ... خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
علی کدخدائی
۱۷:۱۲ ۳۰ دی ۱۴۰۲
امیر خان؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
داداش جنس از موتوری نگیر
میشه همین
Iran (Islamic Republic of)
sehosejn
۰۹:۲۷ ۳۰ دی ۱۴۰۲
آقاي قلعه نويي كسي به شما حسادت نميكنه
انتخاب بازيكنات براي اين جام اشتباه بود كلاً وسط زمين تعطيل . راحت جا ميمونن و حتي نميتونن توپ به مهاجم برسونن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۳۰ دی ۱۴۰۲
درود بر تیم ملی و کادر این تیم
Iran (Islamic Republic of)
علی کدخدائی
۱۷:۱۴ ۳۰ دی ۱۴۰۲
پایین تر هم جواب دادم
با درود به بچه های تیم ملی موافقم ولی با کادر فنی نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۳۰ دی ۱۴۰۲
چرا شما هر وقت سرمربی استقلال یا تیم ملی میشید افتضاح خودتونو گردن بقیه می اندازید. توهم توطئه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۳۰ دی ۱۴۰۲
هیچ کس دنبال حاشیه نیس اگه بچه ها تیم خوب بازی کنند همه مردم راضی میشن نگران نباشید اگه مخوای جلو ملت ایران سربلند باشید باید خیلی خوب و از جان مایه بزارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۳۰ دی ۱۴۰۲
آقای مثل اینکه خودت را خیلی ناراحت کردی تو لطفا سرت تو کار خودت باشه اگه زحمت و کار و تلاش شما در راستای اول رضایت خدا باشه و ایران عزیزمان باشه خداوند کمک می کندوحواس شما به حاشیه ها نباشه باکی نیس لطفا کارت ادامه بدید خدا بزرگ است مکر و حیله آنها را به خودشان می گرداند تو لطفا نگران نباش درست میشه اینقد شاکی نباشی و حاشیه درست نکنید یا هدف غیر این باشه لطفا تشریف ببرید پول بیت‌المال هدر ندید فوتبال به جهنم کی با فوتبال توانسته در دنیا به جای برسد ما برسیم خودشو ناراحت نکن فوتبال ما آرژانتین برزیل و کشورهای اروپای دسته دوم حسابنمیشه اونها کجارسیدن یا کجا گرفتن هرکس به نحو خودش کار کرده است خدا تومن پول گرفتی مرد حسابی این حرفها بزنی خجالت بکش برو شکایت کن دنبال حاشیه ای خسته ای برو مثل بعضی‌ها بجای امید پارازیت می‌اندازید میدانی همه تین ملی را دوست دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۳۰ دی ۱۴۰۲
این نشد جواب برای یک مربی حرفه ای . همیشه همینطوری حرف میزنی. به جای رفع مشکلات تیم این درست نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۳۰ دی ۱۴۰۲
قلعه نویی بجای اینکه بپذیره تیم ضعیف بوده و باید تصحیح بشه، مصاحبه بی موقع و بی محتوایی کرد که کل تیم رو برد تو حاشیه. اگر قبل از این شانس قهرمانی ایران ۲۰ درصد بود، فقط با همین چند دقیقه به کمتر از ۵ درصد رسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۳۰ دی ۱۴۰۲
بخل و حسادت ؟ خدایش خودت خندت نمی گیره ؟ با این همه مهره تیم تاکتیک خواصی نداشت و فقط روی خلاقیت فردی موفق شدیم ، ضمنا گروهبان الان دوران امثال بی کفایت مثل خودت هست مطمئن باش اصلا به چشم نمیایی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۳۰ دی ۱۴۰۲
این چه وضع بازی بود
چراانقدر پراشتباه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۳۰ دی ۱۴۰۲
خیلی بد بازی کردند خیلی بد بودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۳۰ دی ۱۴۰۲
این تیم ملی نتیجه نخواهد گرفت
Iran (Islamic Republic of)
نام اشنا
۱۰:۰۳ ۳۰ دی ۱۴۰۲
الان تیم ملی ایران بدون شکست 6 امتیاز گرفته و میگویند نتیجه نخواهد گرفت پس در مورد تیم ملی ژاپن که 4 تا گل خورده و فقط 3 امتیاز اورده چه باید گفت؟
بعضی ها از سر بغض و کینه فقط منتظرند تیم ملی ایران یک ضعف از خودش نشان دهند تا عقده های خودشان را سر سرمربی تیم ملی خالی کنند.
تیم زیر 23 سال هنگ کنگ تیم زیر 23 سال ایران را چند ماه قبل شکست داد حالا تیم بزرگسالانش با تعدادی بازیکن که از دور دنیا جمع اوری کرده امده بودند با یک فوتبال چرک ایران را شکست دهند که نتوانستند.
Canada
ناشناس
۱۸:۴۳ ۳۰ دی ۱۴۰۲
ژاپنی ها قشنگ باختند
ما زشت می بریم
Iran (Islamic Republic of)
اسداله
۰۸:۳۱ ۳۰ دی ۱۴۰۲
با سلام.

ما فکر می کردیم این شکل بازی کردن تیم ملی با برنامه بوده و دنبال تشکیل ترکیب اصلی تیم ملی هستیم ، ولی متاسفانه به نظر میاد این همه توان فکری و تاکتیکی کادر فنی تیم ملی هست.

آنچه دیدیم سراسر ضعف و بی برنامه گی بود:
عصبانیت سر مربی
ترکیب ضعیف
انگار مربی با بازیکنان تیم ملی بیگانه هست.
انگار شناختی از بازیکنان ندارند.
نظم و انضباط ضعیف
پرخاشگری های بی مورد
دفاع ناهماهنگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۳۰ دی ۱۴۰۲
حیف این تیم ملی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۳۰ دی ۱۴۰۲
انتقاد سازنده:
آقای قلعه بهتر کمی خودشون آروم کنند با پرخاشگری هیچ چیزی درست نمیشه
کمی آرامش سرمربی باعث آرامش و تمرکز بازیکنان تیم می شود
Iran (Islamic Republic of)
یاسان
۰۸:۱۳ ۳۰ دی ۱۴۰۲
بازی داغون بازیکنای میلیاردیتونو اینطوری توجیه نکنین! از پاسخگویی میخواین فرار کنین، این حرفا رو میزنین!
این چه بازی بود انجام دادین؟! فاجعهههه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۳۰ دی ۱۴۰۲
شروع شد بهانه ها شروع شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۳ ۳۰ دی ۱۴۰۲
من با ایشان موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۳۰ دی ۱۴۰۲
برو بابا....انگار کی هست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۶ ۳۰ دی ۱۴۰۲
تاکتیک هم نداشتیم استاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۳۰ دی ۱۴۰۲
شما بازیکن خوب انتخاب کن اینجوری نشه
Iran (Islamic Republic of)
پرسنال
۱۱:۱۱ ۳۰ دی ۱۴۰۲
میخوای ثابت کنم بازیکنا رو قلعه نویی انتخاب نکرده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۶ ۳۰ دی ۱۴۰۲
انشاالله که دربازیهای دیگه بهتر بازی کنند به امید خدا.
Iran (Islamic Republic of)
علی کدخدایی
۱۰:۳۷ ۳۰ دی ۱۴۰۲
عزیزم با اشالله ماشالله چیزی درست نمیشه
تو برنامه داشته باش تاکتیک داشته باش نفرات رو در زمین درست بچین، نیازی به انشالله ماشاله نداری خود خدا وقتی ببینه تو تمام تلاش و زحمتت رو کشیدی بهت کمک میکنه
حتما وقتی چین قهرمان بشه با ایشالله ماشالله و حضرت بودا بوده نه؟
تیم از لحاظ تاکتیکی خراب اندر خرابه و این از تفکر سرمربی هستنش نه چیز دیگر
Canada
ناشناس
۱۸:۴۰ ۳۰ دی ۱۴۰۲
مانند همیشه، بازیکن سالاری عروسک خیمه شب ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۵ ۳۰ دی ۱۴۰۲
دقیقاً آقای قلعه نوعی وقتی می دونه که تیم خراب بوده دیشب افتضاح بودیم ...
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۳۵ ۳۰ دی ۱۴۰۲
به امید پیروزی تیم ملی کشورمون
Canada
ناشناس
۱۸:۳۹ ۳۰ دی ۱۴۰۲
پول درآوردن بر جوانان این دوره زمانه عیب نیست
آرزو کیلویی چند؟ ورزشکاری سیری چند؟،جوانمردی مثقالی چند
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۷:۳۵ ۳۰ دی ۱۴۰۲
درود بر همه بچه های تیم ملی از کادر تا بازیکنان
Iran (Islamic Republic of)
علی کدخدایی
۱۰:۳۷ ۳۰ دی ۱۴۰۲
با بچه ها موافقم ولی با کادر فنی نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۹ ۳۰ دی ۱۴۰۲
یکی ازگفته های قعله نوعی ۴۰سال ظلم بی عدالتی ..........حالاباخودشه همینه خودش عین بی عدالتی انتخاب بازیکنان داشته.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۳ ۳۰ دی ۱۴۰۲
با مربیگری شما در مرحله بعد حذف می شویم. به راحتی آب خوردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۶ ۳۰ دی ۱۴۰۲
جناب قلعه نوعی لطف کنید روی وطن دوستی و پایبندی به وطن با بچه ها کار کنید...
Canada
ناشناس
۱۸:۳۷ ۳۰ دی ۱۴۰۲
کار !؟ حاشیه سازی تو فوتبال نون داره ، کار بیجا برای بیگانگان ماهمه سلطان و ژنرال و ....
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۷:۱۳ ۳۰ دی ۱۴۰۲
نظم تیمی زمان کی روش کاملا از بین رفته و بین سه خطوط تیم هماهنگی وجود دارد تیم توانای کنترل بازی را ندارد و مانند جمهوری اسلامی که تمام مشکلات گردن امریکا و اسراییل جنایت کار است . در این خصوص هم بدخواهان می خواهند تیم را زمین بزنند آقای قلعه نویی نظم را به تیم برگردان . توانایی کنترل نه دربازی عرضی و نه در طول زمین داشتیم طارمی را نتوانستیم دوتا موقعیت خوب برایش ایجاد کنیم
Iran (Islamic Republic of)
اکرم آل طاها
۰۷:۱۰ ۳۰ دی ۱۴۰۲
حسادت چی .تیم در برابر فلسطین عالی بتزی کرد.نه بخاطر نتیجه.شادابی و کار تیمی پاسهای عالی.اما در برابر هنگ گنک متاسفانه از دروازه و دفاع و خط میانی و حمله پراشتباه بودیم.اگر این اتفاقات در برابر تیم باتجربه آسیایی اتفاق میفتاد باخت بد و سنگینی میدادیم در حد جلوی انگلستان تو جام جهانی.بعدش چرا ژاپن و کره رو دارید غول میسازید.عراق درسی داد که اگر خوب بازی کنی نتیجه اونی میشه که میخوای.مثل عربستان در برابر آرژانتین تو جام جهانی.که قهرمان جهان یک باخت داد اونم به عربستان و عوضش ما۶تا از انگلیس خوردیم.و در تاریخ ثبت شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۷ ۳۰ دی ۱۴۰۲
ایران، سرمربی های خارجی داشته مثل کی روش و.....
که بر تیم ملی برای ما مهم بوده...
آقای قلعه نویی عزیز،، من یک پرسپولیسی ام.
اما در تیم ملی به عنوان یک ایرانی به شما افتخار میکنم.
و دست شما را میبوسم.
هر کس به برد تیم ملی حسادت می‌کند!!!
حقیر و کوچک است.
وقتی نام ایران می‌آید،،، همه در کنار هم هستیم.
نه فقط در فوتبال...
بلکه در تمام صحنه ها،،، اعم از سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و...
موفق باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۳۰ دی ۱۴۰۲
مثلا به چی این تیم میشه حسودی کرد به تو
Iran (Islamic Republic of)
علی کدخدائی
۱۷:۲۳ ۳۰ دی ۱۴۰۲
داداش گلم من هم به تیم ملی افتخار میکنم من هم یک پرسپولیسی هستم ولی شعور هم خوبه، نباید سرمربی تیم چرند و پرند بگه باید قبول کنه تیمش دربرابر فلسطین و هنگ کنگ بد بازی کرد، بی برنامه بازی کرد بدون تاکتیک بازی کرد باید قبول کنه نه اینکه بیاد فرافکنی کنه و تیم رو به حاشیه ببره
برادر عزیز ایشان قبلا هم سرمربی تیم ملی بود باز هم گند زد، به قول یکی از دوستان که بالاتر گفته ایشون فقط بدرد تیم باشگاهی میخوره ما هم این رو قبول باید داشته باشیم آقای قلعه نویی بدرد تیم در سطح ملی نمیخوره.
به خودا باید به این تیم حسادت کرد باید به این تیم رشک برد باید از غرور منفجر بشیم که علیرغم نداشتن تاکتیک ولی بچه ها دو تا برد برامون به ارمغان آوردند، باید به این تیم حسادت کرد که یه مهدی طارمیش میرزه به کل تیم عربستان و ژاپن باید به این تیم که اینقدر بچه های با غیرت داره حسادت کرد ولی آقای قلعه نوئی چی داره که بهش حسادت کنیم؟ کدوم تیمی رو که دستش بوده تا فینال آسیا برده بالا؟ کدوم تیم؟ هرچی داره داخلی بوده
قبول کنیم واقعبت ها رو اونهم منطقی
خداوکیلی به بازی عراق با ژاپن حسادت کردم
به هر حال امیدوارم این آقا به عقل بیاد و یک تاکتیک درست رو برای تیم پیاده کنه که در مقابل تیمهای قدر بتونیم بدون حرص و جوش برنده بشیم.
به ولله چهارده معصوم که جای خود تو این دو بازی 124000 پیامبر رو قسم می دادایم بچه ها گل بززن و نبازیم به خصوص تو بازی با هنگ کنگ
آخرین اخبار