برف؛ میهمان هفته اول بهمن‌ماه قم

کارشناس هواشناسی استان قم گفت: در اواسط هفته، بارش باران، وزش باد و در مناطق مرتفع‌تر استان بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

سعید اسماعیلی کارشناس اداره کل هواشناسی استان قم صبح امروز، به بررسی اوضاع جویِ هفته جاری پرداخت و گفت: بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌بینی و پیش‌یابی هواشناسی امروز شنبه (۳۰ دی) آسمان قسمتی ابری، در برخی ساعات همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

اسماعیلی آسمان روز یک‌شنبه را صاف تا قسمتی ابری و در برخی ساعات وزش باد پیش‌بینی کرد و در خصوص وضعیت جوی روز‌های میانی هفته گفت: در روز دوشنبه، آسمان صاف تا قسمتی ابری، در برخی ساعات همراه با افزایش ابر، وزش باد و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قم با بیان اینکه روز سه‌شنبه آسمان قسمتی تا نیمه‌ابری خواهد بود، افزود: از بعدازظهر روز سه‌شنبه، آسمان ابری و در برخی ساعات، بارش باران و وزش باد رخ خواهد داد که در مناطق مرتفع‌تر، بارش به‌صورت برف نیز دور از انتظار نیست.

اسماعیلی پیرامون شرایط آسمان قم در روز چهارشنبه گفت: این روز هوای استان قسمتی تا نیمه‌ابری در برخی ساعات ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان قم شرایط جوی آسمان قم را روز پایانی هفته، صاف پیش‌بینی کرد و افزود: روز پنج‌شنبه آسمان صاف و در برخی ساعات، وزش باد رخ خواهد داد، همچنین روز جمعه، آسمان صاف تا کمی ابری و در برخی ساعات، به‌ویژه بعدازظهر، وزش باد شدید انتظار می‌رود.

برچسب ها: هواشناسی قم ، برف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار