راهکار توسعه قایقرانی تقویت باشگاه‌های این رشته ورزشی است

دبیر فدراسیون قایقرانی گفت: راهکار توسعه قایقرانی، تقویت باشگاه‌های این رشته ورزشی و باشگاه داری است و این مهم باید در استان‌ها مورد توجه قرار گیرد.

رضا صابونچی در مجمع انتخاباتی رییس هیات قایقرانی استان با بیان اینکه توجه به رشته قایقرانی توجه به موضوع آب و انسان است، اظهار داشت: با توجه به این موضوع،‌ قایقرانی و رشته های دیگر همانند غواصی و شنا باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرند.

صابونچی با بیان اینکه منابع اعتباری فدراسیون محدود است، افزود: به رغم این مشکلات، چهار قایق به استان زنجان اختصاص می یابد.

وی با بیان اینکه اغلب مدال های کسب شده رشته قایقرانی در بازی های آسیایی هانگژو چین به ورزشکاران زنجانی اختصاص داشت، گفت:در این رخداد مهم پنج مدال کسب شد و در مجموع ۴۰ درصد مدال ها توسط ورزشکاران زنجانی به دست آمد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه رشته قایقرانی در استان زنجان با آمایش سرزمینی صورت گرفته جزو ۲ رشته اول در استان به شمار می رود، گفت: این استان در سال های نه چندان دور در رشته های آبی سرآمد بود.

جواد بازرگان با بیان اینکه این استان ظرفیت های زیادی در رشته های آبی به ویژه قایقرانی دارد، افزود: امیدواریم قایقرانی زنجان با نگاه های ویژه فدراسیون، بیش از گذشته شکوفا شود.

وی خطاب به رییس جدید قایقرانی استان، گفت: باید با فراهم کردن بسترهای لازم دغدغه مربوط به تمرین ورزشکاران مرتفع شود.

این مسوول با بیان اینکه وجود این بسترها به پرورش قهرمانان دیگر منتهی خواهد شد، گفت: این استان ۲۴ نماینده به بازیهای آسیایی اعزام کرد که چهار ورزشکار از رشته قایقرانی بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.