رئیسی: ایران جنایت امروز رژیم صهیونیستی را بی‌پاسخ نمی‌گذارد

آیت‌الله رئیسی در پیامی به شهادت رسیدن پنج تن از مستشاران کشورمان توسط رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت.

آیت‌الله رئیسی در پیامی به شهادت رسیدن پنج تن از مستشاران کشورمان توسط رژیم صهیونیستی را به پیشگاه حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری، ملت شهیدپرور ایران، مبارزان جبهه مقاومت، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هم‌رزمان و خانواده‌‏های گرانقدر این شهیدان والامقام تسلیت گفت.

آیت‌الله سید ابرهیم رئیسی رئیس‌جمهور در پیامی با تسلیت ترور بزدلانه پنج تن از مستشاران سرافراز ایران اسلامی توسط رژیم جنایت‏کار صهیونیستی تصریح کرد: بی‌شک تداوم این‏گونه اقدامات تروریستی و جنایتکارانه که حاکی از شکست و ناکامی روزافزون رژیم نامشروع صهیونیستی در رسیدن به اهداف پلید خود و عمق استیصال و درماندگی در مقابل رزمندگان جبهه مقاومت است از سوی جمهوری اسلامی ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر رژیم جنایت‏کار صهیونیستی در اقدامی تروریستی با تجاوز آشکار به حریم هوایی سوریه تعدادی از نیرو‌های سوری و پنج تن از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران را که در کسوت مستشاری و در پاسداری از حرم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در سوریه حضور داشتند، به شهادت رساند.

اینجانب با محکوم کردن این ترور بزدلانه، شهادت مستشاران سرافراز ایران اسلامی، حجت الله امیدوار، علی آقازاده، حسین محمدی، سعید کریمی و محمدامین صمدی را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، ملت شهیدپرور ایران، مبارزان جبهه مقاومت، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هم‌رزمان و خانواده‏‌های گرانقدر این شهیدان والامقام تسلیت می‌گویم.

بی‌شک تداوم این‏گونه اقدامات تروریستی و جنایتکارانه که حاکی از شکست و ناکامی روزافزون رژیم نامشروع صهیونیستی در رسیدن به اهداف پلید خود و عمق استیصال و درماندگی در مقابل رزمندگان جبهه مقاومت است از سوی جمهوری اسلامی ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند.

جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی که با زیر پا گذاشتن همه معاهدات جهانی و اصول انسانی، در سایه حمایت کشور‌های سلطه‏‌گر و در رأس همه آن‌ها آمریکا و سکوت مجامع جهانی رقم می‏‌خورد، قطعاً لکه ننگ دیگری در پرونده سیاه همه مدعیان حقوق بشر خواهد بود.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
و این در حالی است که ارتش سوریه و هم دولت سوریه در مورد تجاوز و حمله رژیم صهیونیستی به سوریه هیچ گونه واکنشی نشان نمی دهند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
پس فعالیت مستشاران نظامی ایران در مبارزه با تروریسم در سوریه 100 در صد فقط غلط و اشتباه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
مبارزه با داعش هم در عراق غلط و اشتباه بود چون به خاطر که سران عراق و هم مسئولان اقلیم کردستان عراق متأسفانه از سال 2011 تاکنون همه جانبه با حامیان اصلی داعش همکاری می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
دولت آمریکا شریک جرم صهیونیست هاست .
ارتش آمریکا شریک جرم صهیونیست هاست.

دولت آمریکا شریک جرم تروریست هاست .
ارتش آمریکا شریک جرم تروریست هاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
انتقام سخت باید گرفته بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
ایران باید جواب این کار صهیونیسم رو بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
یک موشک به پایگاه امریکا و صهیونیسم بزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
همش جنگ جنگ جنگ
موشک میزنیم موشک،میزنن
خسته شدن مردم دیگه بخدا
اینکارا برای چیه؟
برای مردم کشور دیگه؟
اقا نخواستیم
پس ارامش مردم خودمون چی میشه؟
مسیر موفقیت و پیشرفت خودمون و طی کنیم
Iran (Islamic Republic of)
موری
۰۸:۱۸ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
انتقام سخت ازشون بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
بی پاسخ نگذارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
پس کی انتقام این امریکای جنایتکار رو خواهید گرفت ؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۲ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
یه پایگاه خالی خالی خالی موشک بزنید
Iran (Islamic Republic of)
امیر دریادل
۰۸:۱۰ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
همین که اسرائیل واکنش نشان داده مستند هست که هرگز پایگاه هایی که ایران زده خالی نبوده منتهی تعداد کشته های خود را اعلام نمیکنند و اجازه ورود به هیچ خبرنگاری نمیدهند. اسرائیل رو به زوال است و هیچ جایگاهی در دنیا نخواهد داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۲ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
انتقام شهیدان هنوز گرفته نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۶ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
تلافی فقط ترور سرائیل
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۰۷:۱۰ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
بسم رب الشهدا و الصدیقین : ایران اسلامی عزیزمان باید با شدت حدت قدرت اقتدار قاطعانه انتقام سخت شدید کوبنده از صهیونیستهای خبیث جنایتکار اشغالگر تروریست در اراضی اشغالی فلسطین بگیرد باید مستقیماً اراضی اشغالی فلسطین مانند حیفا و تل‌آویو و دیگر اراضی اشغالی در فلسطین که سران حاکمان فراعنه خبیث جنایتکاران فاشیستی صهیونیستی در آن اماکن حضور دارند و تمامی نقاط حساس حیاتی قوم اسرائیل یهودی صهیونیستی فاشیست را با شدت حدت قدرت هر چه تمامتر مورد هدف کوبنده ویرانگرانه قرار دهد باید سر این اژدهای کومودو را هدف قرار دهید باید سر این مار زهرآگین افعی هفت سر را هدف قرار دهید باید با توکل بر خداوند جل جلاله که دست بلندتر برتر است دست بکاری شوید کارستان و از خاک ایران اسلامی عزیزمان و از سر تا سر جبهه های مقاومت اسلامی سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص با تمام قوا نیرو اراضی مهم حیاتی قوم اسرائیل یهودی صهیونیستی را با شدت حدت کوبنده بکوبید با موشکهای رادار گریز که حتی یکی از موشکها را نتواند رهگیری و در آسمانش منهدمشان کند و پر قدرت که زیر رو کند تمامی زیرساختها و مناطق مهم حیاتیشان را بکوبید تمامی بنادر و فرودگاها و نیروگاه های آب برق گاز مخابرات مترو هایشان تمامی اماکن تجاریشان تمامی اماکن بسیار مهم نیروگاه‌های اتمیشان تمامی پادگان‌های نظامیشان را با فوج عظیم چندین هزار موشک پرقدرت نابودگر ویرانگر کوبیده شود و هرگز نباید امان بهشان دهید مستقیما باید با صهیونیستهای خبیث جنایتکاران کودک کشان جنایتکار وارد نبرد جنگ سخت همه جانبه شوید باید آمریکا و انگلستان و صهیونیست ها را از کل جهان اسلام ناب محمدی ص اخراج نابودشان کنید باید شبانه روز برشان با شدت حدت یورش برید پی در پی کرار باید همانگونه که غزه فلسطین را به ویرانه قبرستان تبدیل کردند تمامی اراضی اشغالی فلسطین را همانگونه پر قدرت با شدت با قدرت بکوبید سپس نیروهای تکاوری را از زمین آسمان دریا برشان فرود بفرستید تا ظرف کمتر از چندین ساعت یا چندین روز انگشت شمار کل فلسطین و قدس شریف باعظمت نورانی مقدس را آزاد کنید و تا تشکیل دولت فلسطین اسلامی در فلسطین برای همیشه پایگاه نظامی ایران اسلامی را برقرار کنید باید اینچونین عمل کنید خداوند جل جلاله و حضرت بقیه الله الاعظم عج منجی عالم بشریت با شما امت واحده حضرت رسول الله ص امت واحده حزب الله جهان اسلام ناب محمدی ص است . برای شادی ارواح مطهر پاک ملکوتی صدیقین شهدای مستشاران جوانمردان برومندان یلان غیرتمند ایران اسلامی که در خاک سوریه توسط سفاکان تروریست‌های صهیونیستی به درجه رفیع شهادت نائل شدند بفرستیم رحم الله من یقرا الفاتحه مع اخلاص و صلوات . التماس دعا و صلوات .‌‌‌‌‌‌نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین .‌‌‌ اشدا علی الکفار صهیونیستی آمریکایی انگلیسی غربی . یا علی علیه السلام مددی و من الله التوفیق .‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۹ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
حالا که اسراییل میخواد حمله هاش رو گسترشش بده ما هم جواب و انتقام سخت از اونها خواهیم گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۴ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
روح ان عزیزان شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۷ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
فقط شعار شعار شعار
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۱:۱۲ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
بابا ولمون کن تو را حضرت عباس ?
Germany
ناشناس
۰۱:۰۷ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
رحم کن ایبراهیم
Iran (Islamic Republic of)
عبدالمجید سجادیان
۰۰:۳۹ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
بزنید پاسخ سخت بهشان بدهید.الان ملت منتظرند پاسخ هستند ببینم کجا میزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
دروغ
آخرین اخبار