تولید یک میلیون ۹۰۰ هزار نهال در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: یازدهم آذرماه همزمان با سالگرد شهادت میرزا کوچک خان جنگلی زمان کاشت درخت در طرح مردمی یک میلیارد درخت اعلام شد.

جاوید بخت در حاشیه پنجاه و نهمین وبینار سراسری طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت که با حضور رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیز داری کشور برگزار شد؛ با بیان اینکه اجرای طرح مردمی کاشت ۱۵ میلیون درخت در کهگیلویه و بویراحمد از ۱۱ آذر شروع شده است، افزود: تا کنون بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ اصله نهال در ۱۰ منطقه استان غرس شد.


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه ۴۲ پویش در راستای اجرای طرح مردمی یک میلیارد درخت در استان اجرا شده، افزود: سهم این استان در این طرح مردمی و ملی ۱۵ میلیون اصله درخت در طول چهار سال است که طی سال‌های ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۵ انجام شود.


وی با اشاره به تعهد کاشت ۷ میلیون اصله درخت استان در سال جاری گفت: حدود یک میلیون و ۹۰۰ هزار نهال گلدان گیری کردیم که آماده انتقال به عرصه‌های موردنظر است.


جاوید بخت اضافه کرد: از مردم دعوت می‌کنیم که برای کمک به طبیعت، محیط‌زیست و در نتیجه امنیت زیستی کشور، در این طرح مردمی عظیم مشارکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.