دستگیری عاملان شرارت در تنکابن

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری دو نفر از اراذل واوباش که با استفاده از قمه و عربده کشی و ایجاد ترافیک موجبات اخلال در نظم عمومی را فراهم کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن با تاکید بر برخورد قاطع و قانونی با اراذل و اوباش و مخلان آسایش و آرامش مردم، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری و ضرب و جرح فردی از شهروندان توسط دو نفر از اراذل و اوباش، بلافاصله ماموران عملیات این پلیس به محل مورد نظر اعزام شدند.

او با بیان اینکه تحقیقات پلیسی نشان از این داشت عاملان درگیری با استفاده از قمه و عربده کشی و ایجاد ترافیک موجبات اخلال در نظم عمومی را فراهم کردند، افزود: با حضور به موقع پلیس در محل و مدیریت صحنه درگیری و با اقدامات فنی، متهمان را کمتر از ۲۴ ساعت در مخفیگاهش دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن در پایان گفت: پلیس اجازه قدرت نمایی و اخلال در نظم عمومی به هیچ فردی را نخواهد داد و با هماهنگی مرجع قضائی با مخلان نظم و امنیت عمومی و افراد خاطی برابر قانون برخورد خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.