حضور خراسان جنوبی با ۱۶ غرفه در نمایشگاه بین المللی گردشگری

مدیرکل میراث فرهنگی خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی با ۱۶ غرفه در نمایشگاه بین المللی گردشگری حضور خواهد داشت تا از این فرصت برای معرفی جاذبه‌های استان استفاده شود.

شاهوردی مدیرکل میراث فرهنگی خراسان جنوبی گفت: صنعت گردشگری به عنوان یکی از سه پیشران اصلی توسعه اقتصادی خراسان جنوبی در برنامه راهبردی و توسعه استان تعریف شده است.

او افزود: با توجه به اینکه جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیری با سابقه تاریخی چند هزار ساله در استان خراسان جنوبی وجود دارد، بسیاری از مردم با خیلی از این جاذبه‌ها آشنایی ندارند و حضور در این‌گونه نمایشگاه‌ها یکی از بهترین راه‌های معرفی وشناساندن ظرفیت‌های گردشگری استان است.

شاهوردی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی با ۱۶ غرفه در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته حضور خواهد داشت، بیان کرد: از این ۱۶ غرفه تعداد ۱۱ غرفه به ۱۱ شهرستان استان اختصاص خواهد یافت و پنج غرفه دیگر برای انجمن‌های گردشگری و … است.

مدیرکل میراث فرهنگی خراسان جنوبی  با بیان اینکه نمایشگاه از ۲۳ بهمن ماه تا ۲۶ بهمن ماه برگزار خواهد شد، یادآور شد: سال گذشته استان خراسان جنوبی با ۴۲۸ متر در حوزه گردشگری و ۳۵۰ متر در حوزه‌صنایع‌دستی و مشارکت ۶ دستگاه اجرایی و ۶ شهرداری در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، شرکت کرد که برون‌داد نمایشگاه بسیار موفق بود.

او گفت: امسال استان با ۴۱۴ مترمربع فضا با ۱۶ غرفه برای معرفی استان در این نمایشگاه حضور خواهد داشت و در بین غرفه‌ها اجرای زنده صنایع‌دستی پیش‌بینی شده است.

شاهوردی اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم از همه ظرفیت‌ها برای معرفی جاذبه‌های گردشگری و صنایع دستی استان استفاده کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار