جهاد تبیین با «چله تواصی» آغاز شد

گروهی از منبری‌های هیات‌های کشور در راستای تحقق سخنان اخیر رهبر انقلاب برای حضور مردم در صحنه و جهاد تبیین، پویشی با عنوان «چله تواصی» را ایجاد کردند.

 به نقل از جامعه ایمانی مشعر، در راستای لبیک به فرمان نائب امام زمان در نشست جمعی از منبری‌های هیئات کشور (رسالات) از امروز، یکشنبه اول بهمن پویش چله تواصی با هدف تبیین به صورت جمعی آغاز شد.

برای شرکت در این پویش باید این مراحل طی شود: تنظیم یک یادداشت کوتاه با محتوای آغاز چله تواصی به مشارکت، این پیام به مخاطب داده شود که اولا فرصت اندک است؛ ثانیا امر تواصی، عبادت و انتقال امر، ولی واجب است؛ ثالثا در طول این ۴۰ روز تواصی و تبیین را باید ادامه داد و نباید رها کرد.

ورود در پیام‌رسان ویراستی، وارد کردن یادداشت، اضافه کردن هشتک #چله_تواصی و #مشارکت، انتشار ویراستی در کانال شخصی، به اشتراک گذاشتن ویراستی دیگر خطبا و همچنین توصیه ایشان برای انتشار ویراستی؛ ادامه مراحل شرکت در این پویش است.

رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم فرمودند: مسئله حضور مردم در صحنه ــ که جزو لوازم حتمی اداره صحیح کشور و پیشرفت انقلاب و به نتیجه رسیدن انقلاب و به هدف‌ها دست یافتن است ــ باید ترویج بشود؛ هر کسی صدایی دارد، هر کسی زبان گویایی دارد، هر کسی مخاطبی دارد، هر کسی می‌تواند اثر بگذارد، باید روی این زمینه کار کند: وَ تَواصَوا بِالحَقّ؛ این حق است. تواصی به حق وظیفه همه است؛ روحانی باشد، استاد دانشگاه باشد، منبر باشد، صدا و سیما باشد، مسئول سیاسی باشد، مدیر فلان دستگاه باشد، عالِم باشد، مرجع باشد، هر کسی باشد، وظیفه است. مردم را بایستی به حضور در میدان، ایستادگی در میدان، آشنایی با لوازم میدان وادار کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار