احتکار ۵۵ هزار کیلوگرم نان خشک در اراک

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مرکزی از صادر شدن رای نهایی پرونده احتکار ۵۵ هزار کیلوگرم نان لواش در اراک خبر داد.

سعید نوراللهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مرکزی گفت: پرونده جمع آوری، خرید، نگهداری و فروش ۵۵ هزار کیلوگرم نان لواش به ارزش تخلف ۲ میلیارد و ۳۲۱ میلیون ریال در یک انبار واقع در روستای مرزیجران اراک در شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان اراک بررسی شد.

وی بیان کرد: شعبه با بررسی محتوای پرونده، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط کالای احتکار شده و استرداد در شبکه توزیع، متخلف را به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۶۰۵ میلیون ریال جریمه محکوم کرد.

نورالهی گفت: بازرسان سازمان جهاد کشاورزی پرونده احتکار نان خشک در روستای مرزیجران اراک را به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

۲۱۲شعبه دادسرا، دادگاه و دادگاه‌های عمومی، ۱۳۷ شعبه حل اختلاف و ۱۷۰ موسسه داوری به جمعیت یک میلیون ۴۱۴ هزار نفری استان مرکزی خدمات قضایی ارایه می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
نشت این حجم سنگین نان ار چرخ توزیع نشان از ضعف کارتخوانهای هوشمند است باید گفت دولت نمی تواند حتی (بگفته محمدجلال سخنگوی هوشمندسازی آرد ونان )هوش مصنوعی بازار نان را رصد و مدیریت کرد چون نانواها با مرور زمان راههای دور زدن و فریب این کارتخوانهای هوشمند را آموخته و این تخلفات روی خواهد داد عاقلانه ترین کار پرداخت یارانه نان به آخر زنجیره یعنی خود مردم مطمئن راه ممکن است و ادامه این طرح اجحاف در حق عموم مردم است به عبارتی طرح هوشمندسازی آرد و نان شکست خورده است