گران ترین نرخ جریمه رانندگی چیست؟

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: پارک غیرمجاز در محل تردد جانبازان و معلولان ۱۰۰ هزار تومان جریمه دارد.

سرهنگ علی اصغر شریفی رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ  گفت: یکی از اصلی‌ترین و گران‌ترین نوع جریمه‌ای که در مورد تخلفات ساکن که از نوع غیر مجاز هم می‌باشد وجود دارد و بالاترین نرخی که قانون تعیین کرده و پلیس نیز متخلفان را طبق آن اعمال قانون می‌نماید توقف در محل اختصاصی جانبازان و معلولین است. 

وی افزود: در جدول تخلفات ساکن هیچ رقمی بالاتر از این نوع جریمه که مربوط به توقف در محل اختصاصی جانبازان و معلولین است وجود ندارد. 

سرهنگ شریفی گفت: مبلغ این جریمه ۱۰۵ هزار تومان است و گران‌ترین جریمه‌ای است که در جدول تخلفات ساکن وجود دارد که برای فرد متخلفی که اقدام به پارک و توقف در محل اختصاصی جانبازان و معلولین کرده در نظر گرفته شده است. 

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: پلیس با نصب تابلوی مخصوص در محل توقف و محل اختصاصی پارک جانبازان و معلولین از رانندگان دیگر می‌خواهد که در این محل توقف ننمایند، ولی متاسفانه برخی از رانندگان رعایت نکرده و مشکلاتی را برای این قشر آسیب پذیر ایجاد می‌نمایند و پلیس مجبور می‌شود گران‌ترین نرخ تخلف از نوع تخلفات ساکن را برای آنان در نظر بگیرید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جابر
۱۳:۲۳ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
اینقدر نرخ جریمه های تخلفات راهنمائی و رانندگی بقدری کم است که غالبا ترسی از انجام خلاف ندارند و میگویند ارزش دارد چون نرخی نیست مبلغ جریمه اش؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
یعنی پولدارها میتوانند تخلف کنند؟؟؟سازمان مالیات ویارانه تا حد زیادی از درآمد افراد مطلعند چرا جریمه ها را درصدی از درآمد تعریف نمیکنند؟؟
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۲:۵۲ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
بنده جانباز هستم ولی به لطف بنیاد جانبازان به من پلاک تعلق نمیگیره. جالبه مقابل بنیاد جانبازان منطقه.۳ پارک کردم رفتم داخل ساختمان افسر ماشین منو جریمه کرد. چرا؟ چون پارتی نداشتم بهم پلاک بدهند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
از خط ویژه جلوی مامور راهنمایی رانندگی میرن، مامور جریمه نمیکنه. بی قانونی باعث شده فرهنگ رانندگی به اینجا برسه
آخرین اخبار