پیش‌بینی ۱۳۸۳ صندوق اخذ رأی برای برگزاری انتخابات مجلس در اردبیل

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل از پیش‌بینی ۱۳۸۳ صندوق شعبه اخذ رأی ثابت و سیار برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان خبر داد.

رضا قاسمیان اظهار کرد: در راستای تسهیل و حضور بیشتر مردم در روند انتخابات سال جاری تعداد ۱۳۸۳ صندوق شعبه اخذ رأی ثابت و سیار در استان اردبیل در نظر گرفته شده است.

او گفت: امروز در شهرستان پارس آباد به عنوان مرکز حوزه‌های انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار جلسه‌ای در فرمانداری پارس آباد برگزار و پیرامون ابعاد مختلف انتخابات از جمله سلامت، امنیت، برگزاری سالم و پرشور انتخابات بصورت دقیق بحث و بررسی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به اینکه امانت‌داری از آرای مردم وظیفه تمام مجریان انتخابات است، افزود: رای مردم حق الناس است و مردم عزیز یقین کنند که مجریان انتخابات با تلاش‌های شبانه روزی و بصورت دقیق انتخابات را برگزار خواهند کرد.

قاسمیان با اشاره به رهنمود‌های مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی، عنوان کرد: مشارکت بالا در انتخابات باعث افزایش قدرت و قدرت امنیت را به همراه دارد و برای رشد و توسعه کشور امنیت مهم‌ترین مقوله محسوب می‌شود.

او تاکید کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی است که باید زمینه ایجاد شور انتخاباتی به عنوان جشن سیاسی و حضور مردم در برپایی جشن انقلاب اسلامی را فراهم کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.