نگاه پر انتقاد دستگاه قضا به ساخت ویلا‌های لاکچری در شمال‌

رئیس کل دادگستری مازندران از ساخت و ساز‌های لوکس و لاکچری در مازندران انتقاد کرد.

‌حجت‌الاسلام محمد‌صادق اکبری رئیس کل دادگستری مازندران در جلسه تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان کلاردشت، با انتقاد ساخت و ساز‌های لوکس و لاکچری در مازندران گفت: برخی از این ساخت و ساز‌ها ناشی از روابط ناسالم اداری است که باعث می‌شود با احداث شهرک‌های لوکس به صورت غیرمجاز، عرصه بر بومیان و مردم منطقه سخت شود.

او بر مبارزه با هرگونه فساد به عنوان وظیفه مهم مسئولین تاکید کرد و افزود: به امید خدا در شهرستان کلاردشت، فرماندار و مدیران ادارات و نهاد‌ها در کنار رئیس و دادستان این حوزه قضایی و همراهی دستگاه‌های نظامی و انتظامی با وحدت کلمه و انسجام نسبت به امر پیشگیری از بروز جرایم، اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: ساخت و ساز‌های غیرمجاز آثار زیانباری بر جای گذاشته و با برهم زدن اقلیم و اکو سیستم مازندران، طبیعت، جنگل و مراتع استان را خراب و آب‌های زیرزمین را آلوده کرده که باید در این راستا مسئولین نسبت به امر پیشگیری، اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

او افزود: ادارات جهاد کشاورزی و منابع طبیعی در کنار نیروی انتظامی و همچنین شهرداری، شورای شهر و دهیاری‌ها باید نسبت به وظایف خود در این موردآگاه باشند و به این وظایف عمل کنند.

‌حجت‌الاسلام اکبری گفت: دادستان شهرستان در کنار رئیس حوزه قضایی با همکاری اعضای شورای تامین باید در مقابل متعدیان و متجاوزان به عرصه‌های ملی و کشاورزی، برخورد قانونی سریع، قاطع و بازدارنده داشته باشند.

او همچنین با اشاره به اینکه رعایت حقوق مردم باید مورد توجه ویژه مسئولان باشد، افزود: همه دستگاه‌های اجرایی و ادارات باید دستگاه قضایی استان را در این مسیر یاری کنند و دادستانی شهرستان نیز باید بیش از پیش نسبت به این مهم اهتمام داشته باشند.

‌حجت‌الاسلام اکبری گفت: در بخش اجرایی، دستگاه قضایی استان در برخورد با متجاوزان به عرصه‌های ملی و کشاورزی، حامی ادارات ذیربط خواهد بود و در راستای حفظ حقوق عامه که جنبه اجرایی ندارد به عنوان مدعی العموم اقدامات لازم قانونی را انجام خواهد داد.

در این مراسم سید محمد زارع فوشان به عنوان رئیس شعبه اول دادگاه عمومی (حقوقی) و رئیس دادگستری شهرستان کلاردشت معارفه و از زحمات مصطفی ابراهیمی اتانی قدردانی شد.

سید محمد زارع فوشان پیش از این به عنوان معاون قضایی دادگستری شهرستان عباس آباد مشغول به انجام وظیفه بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
دمشون گرم بابت این کارشون اما یه سوال خب میزاشتن بنده خداها ویلاشونو مبله میکردن و یه شب استفاده میکردن بعدش خرابشون میکردن خدا پدرتو بیامرزه ساختمونا تموم کار بودن خب از اولش کجا بودین نبودین ندیدین نشنیدین یه باره معجزه کردن یا یه شبه ساختن........
Iran (Islamic Republic of)
محمد63 ساله
۱۰:۴۹ ۰۵ بهمن ۱۴۰۲
باسلام خداقوت.امیدارم جرعت داشته باشی جلواینکارناشابست گرفته وتخریب شودنسل آینده خوشحال میشودباسپاس
United Arab Emirates
ناشناس
۱۰:۰۴ ۰۵ بهمن ۱۴۰۲
برادران و ایرانیان کسی با لاکچری وساخت و ساز مجاز مخالف نیست باید جلوی تعدادی اندک از شارلاتان های سند جعلی ساز و رشوه بگیرهای غیر قانونی و تخریب منابع طبیعی گرفته شود .وباید مردم یاد بگیرند کارها از روال قانونی انجام بگیرد .دادن رشوه و انجام خلاف وکارهای غیر قانونی در کشور عادی شده .واقعا باید برخورد شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۰۴ بهمن ۱۴۰۲
جناب دادستان .اول امیدمان بخدا بعد شما .منابع طبیعی رو نجات بدین .دست متجاوزین رو قطع کنین ..زمین خواران .با دادن رشوه . .تصرفات عدوانی دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۰۴ بهمن ۱۴۰۲
خدارو شکر .یک دادستان .که به داد منابع طبیعی .وکشاورزی .میرسه ..درود به شرفتان .خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۰۴ بهمن ۱۴۰۲
دادستان محترم .وقتی دهیار .با گرفتن پول اجازه میده .خارج بافت .بسازن .وبا دادن پول زیاد برق گاز میگیرن ..باید رسیدگی بشه .واقعا فاجعه است ..ممنون از شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۰۴ بهمن ۱۴۰۲
ممنون جناب دادستان ..از عملکردتان .تورو خدا بداد .زمینهای منابع طبیعی .که بصورت امانت در دست متصرفین .میباشد .و متاسفانه در حال قطع درختان جنگلی .وساخت .ویلا .غیر مجاز .وفروش بیت المال .میباشد .رو .اذاد کنین .چون این متصرفین با سند سازی جعلی بعضا .خودرا ثاحب .اراصی میدانن..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۰۴ بهمن ۱۴۰۲
دستگاه قضا اگر سری به ترکیه برند تمام ترکیه را با خاک یکسان میکند چون تمام ترکبه در حال تبدیل شدن به یک کشور لاکچریست
لطفا نگاه خود را تغییر دهید
در زمین سنگلاخی و فاقدآب که نمیتوان کشاورزی نمود!!!
کشاورزی علم می خواهد
دستگاه قضا نگاه انتقادی اش را اشتباه جهت داده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۰۴ بهمن ۱۴۰۲
دستگاه قضا کشورهای اطراف را ببیند و ایران را به افغانستان تبدیل نکند لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۰۴ بهمن ۱۴۰۲
ایکاش زیبایی های کشورهای همسایه را می دیدند و تنگ نظری نمی کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۰۴ بهمن ۱۴۰۲
همشون مال آقا زاده هاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۰۴ بهمن ۱۴۰۲
طرف میاد ویلا لاکچری میسازه وبا لباس مبتزل وتیب ناشایست میاد توی محله میگرده بعدش میای یه چیزی بهش میگی در جواب میگه میدونی من بچه کی هستم یا نوه چه شخصی هستم میخای الان زنگ بزنم شما را از محلتون بیرون کنم. به نظر شما هر شخصی که میاد باید به درجه ومقام پدرش یا طایفه اش بنازه
Iran (Islamic Republic of)
حسین عابد
۱۷:۱۳ ۰۴ بهمن ۱۴۰۲
اگر دولا جلوی ساخت وسازهای غیرمجازرانگیردتمام باغات وزمینهای کشاورزی کرج وشمال راقلع وقمع میکنند وبه خوزستانی‌ها ویزدیها و اصفهانی‌ها خواهندفروخت وتمام مردم این سه استان به اینجا نقل مکان خواهند کرد دولت همین الان یه آمار بگیرد ببینید چنددرصد از این سه استان به کرج وشهرهای شمالی مهاجرت کردند