۱۱۹۷ بیمه شده زن سرپرست خانوار و مجری طرح خودکفایی داریم

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل گفت: در حال حاضر یک‌هزارو ۱۹۷ نفر زن سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغالزایی از خدمات بیمه بهره‌مند هستند.

فرزاد آزادپور اظهار کرد: از این تعداد یک‌هزار و ۶۵ نفر زنان سرپرست خانوار هستند که با پرداخت حق بیمه و داشتن ۵۵ سال سن و ۱۰ سال سابقه بیمه می‌توانند بازنشسته شوند.

او تصریح کرد: ۱۳۲ نفر نیز در استان اردبیل به عنوان مجریان طرح اشتغال از خدمات بیمه تأمین اجتماعی استفاده می‌کنند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل گفت: این مجریان طرح اشتغال اعم از زن و مرد با داشتن شرایط اعلام شده می‌توانند به مرز بازنشستگی رسیده و از خدمات بیمه تأمین اجتماعی در ایام بازنشستگی استفاده کنند.

آزادپور افزود: برای بانوان داشتن ۵۵ سال سن و ۱۰ سال سابقه و برای مردان ۶۰ سال سن و ۱۰ سال بیمه‌پردازی شرط بازنشستگی است.

او در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در حال حاضر همه این افراد اعم از زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح اشتغال مشغول فعالیت و بیمه‌پردازی بوده و از خدمات این نهاد انقلابی استفاده می‌کنند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: مجریان طرح اشتغالزایی با رسیدن به نقطه خودکفایی می‌توانند از پوشش کمیته امداد و دریافت مستمری خارج شوند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.