فرصت اعتراض داوطلبان مجلس خبرگان رهبری ۳ روز است

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری از ۶ تا ۸ بهمن ماه به مدت سه روز فرصت اعتراض دارند.

محسن حسین‌میرزایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نتایج بررسی صلاحیت‌های داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز‌های ۴ و ۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ از طرف شورای نگهبان به وزارت کشور اعلام می‌شود و متعاقب آن از طرف وزارت کشور، در اختیار فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه جهت اطلاع‌رسانی به داوطلبان قرار می‌گیرد.

وی افزود: داوطلبان از روز ۶ تا ۸ بهمن ماه به مدت سه روز فرصت اعتراض دارند و شورای محترم نگهبان هم برابر قانون به مدت ۱۰ روز یعنی از ۹ تا ۱۸ بهمن به اعتراضات رسیدگی خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: اسامی نهایی داوطلبان تایید صلاحیت‌شده در روز ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ اعلام خواهد شد و داوطلبان از روز ۲۵ بهمن تا ۹ اسفند ماه امسال فرصت تبلیغات خواهند داشت، از روز ۲۰ تا ۲۲ بهمن هم فرصتی برای تغییر حوزه انتخابیه داوطلبان انتخابات خبرگان رهبری در نظر گرفته شده است.

حسین‌میرزایی درخصوص فرآیند اجرای انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برابر قانون تا ۱۵ روز قبل از روز رای‌گیری این فرصت برای داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی وجود دارد که یک بار حوزه انتخابیه خود را تغییر دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار