استقبال پرشور جوانان و نوجوانان از مراسم اعتکاف

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از اعمال اثر گذار در این ایام، برگزاری مراسم اعتکاف است که جوانان و نوجوان استقبال خوبی داشته اند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام اظهار داشت: اعتکاف باران ملکوتی است که خدا این نعمت و فرصت را در اختیار بندگان قرار داده است.

وی گفت: امروز غزه نیازمند دعای معتکفان است و رشد بالندگی انقلاب هم از همین جوانان است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: سالروز حمله دشمنان انقلاب به شهر آمل، مناسبتی مهم است که به عنوان الگوی مقاومت شناخته می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: یکی از عواقب قرارداد ننگین کمپ دیوید، ظلمی است که اکنون به مردم غزه می‌شود و گذرگاه رفح از سوی مصر بسته شده است.

وی گفت: در آستانه دهه مبارک فجر قرار داریم که باید ابعاد معنوی انقلاب اسلامی را بیشتر مورد توجه قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه با اشاره به اینکه در طول پیروزی انقلاب اسلامی امداد‌های غیبی همیشه پشتیبان انقلابیون بوده است، افزود: مردم در برابر تمامی فتنه‌ها تا کنون محکم ایستاده اند، و خداوند در ازای آن به کشور و ملت عظمت و ابهت داد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: تحریم‌ها عاملی بود تا بتوانند جلوی رشد علمی و توسعه را بگیرند، ولی می‌بینید که تحریم‌ها در حال خنثی شدن است.

وی گفت: در آستانه انتخابات هستیم که برخی دغدغه‌مندان مسئله مشارکت پایین را مطرح می‌کنند، ولی مردم با تمام سختی‌ها از انتخابات دست نمی‌کشند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: باید امید آفرینی در میان مردم بیشتر شود که با جلسات حاصل نمی‌شود.


بیشتر بخوانید


نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه برخی نقاط نیازمند توجه هستند که مسئولان باید اقدام کنند و در این راه گام بردارند، افزود: برخی مدیران کار‌های رضایت بخشی دارند و پاسخگوی مردم هستند که باید الگو باشند.

وی گفت: هواداران کاندیدا‌ها باید از تخریب یکدیگر خوداری کنند تا انتخابات در سلامت برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.