آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ چالوس، هراز و فیروزکوه برفی است

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت : محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه با بارش برف و باران همراه است.

سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت محور‌های کشور گفت: در حال حاضر تردد در محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است و بار ترافیکی مشاهده نمی‌شود.

وی درباره شرایط جوی محور‌های شمالی افزود: محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران–شمال دارای بارش برف و باران و مه گرفتگی در ارتفاعات و آزادراه قزوین - رشت دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات هستند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور وضعیت تردد برخی محور‌ها همچون آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا حدفاصل پایانه شهیدکلانتری تا پل کلاک و محدوده گرمدره، آزادراه ساوه - تهران حدفاصل نسیم شهر تا رضی آباد و در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع سنگین عنوان کرد و گفت: تردد در این مسیر‌ها به علت حجم بالای تردد و بارندگی به کندی انجام می‌شود.

شیرانی اضافه کرد: همچنین در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، مازندران، سمنان، اصفهان، مرکزی، همدان، قم، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری شاهد بارش برف هستیم.

به گفته او، بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، فارس، ایلام، کرمانشاه، خوزستان و یزد نیز گزارش شده و پدیده مه گرفتگی در برخی از محور‌های استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، مازندران، همدان و یزد را داریم

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور محور خرم آباد – پلدختر به علت انجام عملیات عمرانی را تا اطلاع بعدی مسدود اعلام کرد و گفت: تردد از محور جایگزین خرم آباد – کوهدشت و آزادراه خرم آباد – پل زال انجام می‌گردد.

شیرانی اعلام کرد: محور‌های پونل به خلخال، هشتگرد به طالقان، شهرکرد به مسجدسلیمان (گردنه چری و شاه منصوری) مسدود است.

همچنین به گفته او، محور‌های سروآباد به پاوه، سی سخت به پادنا، گنجنامه به تویسرکان و وازک به بلده به دلیل بارش سنگین برف فصلی مسدود است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار