ساخت ۷ هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن در یزد

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان از ساخت ۷ هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن در یزد خبر داد.

علیرضا نادریان‌زاده مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد گفت: این بنیاد در تمامی شهرستان‌های استان یزد و هم اکنون در شهر یزد در سایت ۵۷۷ هکتاری پردیس گلستان محمّدآباد یزد در قالب طرح ملی نهضت مسکن به عنوان کارگزار انتخاب شده است.

علیرضا نادریان‌زاده ادامه داد: تاکنون ۵۴۸ هزار و ۷۳۰ نفر در طرح نهضت ملی مسکن به بنیاد مسکن معرفی شده‌اند که ۱۸ هزار و ۸۶۰ نفر آن‌ها تأیید شده و بنیاد مسکن تاکنون هزار و ۵۳۰ واحد مسکونی را ساخته و ساخت ۶ هزار و ۷۷۷ واحد مسکونی را در دست احداث دارد. 

او  با بیان اینکه هم‌اکنون حدود ۸ هزار و ۵۰۰ واحد در دست ساخت بنیاد است، با اشاره به پرداخت تسهیلات به واحد‌های نهضت ملی مسکن ادامه داد: تاکنون بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ واحد در قالب طرح مسکن ملی برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند و برای تعداد ۲ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی در استان یزد تسهیلات پرداخت شد.

نادریان زاده ادامه داد: عمده طرح‌های در دست اجرا این بنیاد شامل طرح ویلایی ۴۷۸ واحدی ابرکوه، ۱۶۰ واحدی آپارتمانی تفت، ۱۲۰ واحدی آپارتمانی شاهدیه، ۱۴۵ واحدی ویلایی بافق و ۲۵۶ واحدی اردکان که به صورت بنیاد ساخت و ۳۶۰ واحد هم در شهر میبد است که به صورت گروه ساخت شامل واگذاری زمین، آماده‌سازی و معرفی برای تسهیلات به عهده بنیاد بوده و توسط خود متقاضیان در حال احداث است.

او یادآور شد: در طرح نهضت ملی مسکن مقرر شده سالانه یک میلیون مسکن ساخته شود که سهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در کل کشور، ۲۰۰ هزار واحد در روستا‌ها و ۲۰۰ هزار واحد در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت است که ساخت واحد‌های نهضت ملّی مسکن از دو طریق آورده متقاضیان و تسهیلات بانکی ساخته می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار