معرفی ۲۳ شخصیت برجسته کرمانشاهی در موزه بزرگان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه با ارائه پیشنهاد تاسیس «موزه بزرگان کرمانشاه»، گفت : سعی داریم ۲۳ شخصیت برجسته کرمانشاهی را در این موزه معرفی کنیم.

محمد خیاط زنجانیمدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، گفت : در حوزه کودک و نوجوان، کمیته‌ای با عضویت دستگاه‌های متولی این حوزه تشکیل شده است.

وی افزود: در کمیته مذکور بر اساس نیاز‌های بومی استان کرمانشاه در حوزه مسائل تخصصی کودک و نوجوان برنامه کارشناسی شده تدوین و اجرا می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه تصریح کرد: استان کرمانشاه ظرفیت‌های خوبی در حوزه‌های فرهنگی دارد که باید از این ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده کرد.

وی ادامه داد: یکی از نقاط ضعفی که باید به آن پرداخته شود ضعف هویتی است که ضرورت دارد در حوزه فرهنگی به آن توجه و برای بر طرف کردن این نقطه ضعف کار‌های شاخصی انجام گیرد.

خیاط زنجانی خاطرنشان کرد: در همین راستا، پیشنهاد «موزه بزرگان کرمانشاه» چندی پیش ارائه شده که امیدواریم با حمایت شورای فرهنگ عمومی این مهم محقق شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه با اشاره به کارکرد این موزه در حوزه احیای هویت بومی در کودکان و نوجوانان، گفت: در این موزه سعی داریم ۲۳ شخصیت برجسته علمی، مذهبی، فرهنگی و… کرمانشاهی که حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به آن‌ها اشاره داشته‌اند را معرفی کنیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار