ورود ۸ میلیون و ۳۷۶ هزار انواع وسیله نقلیه به خراسان شمالی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: در ۱۰ ماه امسال بیش از ۸ میلیون و ۳۷۶ هزار انواع وسیله نقلیه وارد خراسان شمالی شدند.

محمد مشتری گفت: در ۱۰ ماه سال جاری بیش از ۸ میلیون و ۳۷۶ هزار انواع وسیله نقلیه وارد خراسان شمالی شدند که در مقایسه با سال گذشته ۴.۴۹ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مشتری گفت : همچنین در این مدت بیش از ۸ میلیون و ۴۰۸ هزار خودرو از استان خارج شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴.۴۴ درصد افزایش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی با اشاره به افزایش یک درصدی تردد وسایل نقلیه در جاده‌های مواصلاتی خراسان شمالی افزود: در این بازه زمانی تردد بیش از ۸۶ میلیون و ۳۲۲ هزار خودرو از سوی ۵۱ دستگاه تردد شمار به ثبت رسید.

مشتری پرترددترین محور را بجنورد_ شیروان و بالعکس با ثبت نزدیک به ۵ میلیون و ۸۰۰ تردد برشمرد و گفت: بر اساس نسبت ترافیک به ظرفیت محور، چمن بید به جنگل گلستان (چشمه خان) و بالعکس دارای بیشترین تردد و گراتی به صفی آباد و بالعکس، کم ترددترین محور بوده است.

به گفته مشتری؛ بیشترین درصد تخلف سرعت غیرمجاز در محور چمن بید به گرمه و بالعکس و محور‌های چمن بید به جنگل گلستان (چشمه خان) و بالعکس، چمن بید به آشخانه (چمن بید) ثبت شد.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: در این مدت بیشترین تردد وسایل نقلیه سنگین در محور‌های گرمه به میامی (گرمه) و بالعکس و گرمه به چمن بید و بالعکس انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.