اجلاسیه مجمع بسیجیان استان البرز برگزار شد

مسئول بسیج اقشار سپاه البرز از برگزاری اجلاسیه مجمع بسیجیان استان با حضور مسئولان و نخبگان خبر داد.

سرهنگ جانمحمدلو گفت: ۶ داوطلب ریاست مجمع بسیجیان استان امروز با ارائه طرح‌ها به معرفی برنامه‌های خود برای مجمع می‌پردازند و با رای گیری اعضا رییس و نایب رییس مجمع انتخاب خواهد شد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره بسیج مبنی بر اینکه منطق بسیج مقاوم‌سازی حداکثری کشور در برابر تهدیدات است، اظهار داشت: مردمی بودن، احساس مسئولیت و متعهد بودن را از جمله خصوصیات بسیج است.

سرهنگ جانمحمدلو افزود: پیاده کردن فرهنگ بسیج در جامعه و بین مسئولین گره‌گشای بسیاری از مشکلات خواهد بود و یکی از اهداف رده‌های بسیج اقشار نیز کمک به نظام اسلامی و دستگاه‌های اجرایی است و نتیجه استفاده از این ظرفیت باید منجر به افزایش رضایتمندی مردم شود.

وی با بیان اینکه مجمع بسیج استان دارای ۷ کارگروه است، افزود: گروه‌های استانی شامل زمینه‌های فرهنگی - اجتماعی، اقتصاد و زیربنایی، مدیریت و عمرانی، زنان و خانواده، بهداشت و سلامت محیط‌زیست، آموزش و تحقیقات، آموزش و تربیت، حقوقی و امنیت، رسانه و فضای مجازی است که متشکل از نخبگان هستند و در راستای حل مشکلات جامعه بحث خواهند کرد.

وی تصریح کرد: از مهم‌ترین وظایف رئیس مجمع بسیج، مدیریت بر شبکه سازی نخبگانی، گفتمان‌سازی و جریان‌سازی انقلابی در جهت همراه‌سازی مردم برای حل مسائل و مشکلات، ایجاد ارتباط دو سویه و همکاری مستمر با حاکمیت، ارتباط با رده‌های سپاه و بسیج، دانشگاه‌ها و شخصیت‌های حقیقی و حقوقی، بهره‌مندی از ظرفیت‌های ائمه جمعه و نخبگان، برگزاری اجلاس عمومی و اعلام مواضع و انتقال دغدغه‌ها و مشکلات مردم به حاکمیت است.

مسئول بسیج اقشار استان البرز، بررسی مشکلات و آسیب‌ها در همه عرصه‌ها را یکی از اهداف مجمع بسیج دانست و بیان کرد: مطالبه‌گری و گفتمان‌سازی از مهم‌ترین کارکرد‌های مجمع بسیج استان است.

جانمحمدلو با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت دانشگاهیان و نخبگانِ دارای طرح و ایده‌های نو در مجمع بسیج، خاطرنشان کرد: ۱۶ طرح نخبگانی به دبیرخانه اجلاسیه استان ارسال شده و قرار است امروز ۳طرح با محوریت مطالبه گری و رفع مشکلات استان در اجلاسیه استانی مطرح شود. 

مسئول بسیج اقشار استان البرز افزایش سطح رضایتمندی مردم از دولت و حاکمیت را در اولویت دانست و بیان کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، چند وظیفه اساسی جهاد تبیین، جهاد امیدآفرینی در سطح جامعه و جهاد خدمات‌رسانی بیش از هر زمان دیگری ضرورت می‌یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.