رسیدگی به ۵۲ پرونده تخلفات رانندگان تاکسی در قزوین

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین گفت: از ابتدای امسال تاکنون به ۵۲ پرونده تخلفات تاکسیرانان در هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی رسیدگی شده است.

محمد رضا وثوق نیا مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین گفت: تاکنون طی برگزاری ۳۲ جلسه کاری به ۵۲ پرونده تخلف تاکسیرانان رسیدگی شده که منجر به صدور آرایی، چون دادن اخطار و تذکر، دریافت تعهد کتبی، جریمه نقدی، توقیف خودرو و یا لغو مجوز فعالیت شده است

وثوق نیا افزود: شکایات دریافت شده از تاکسیرانان، در خصوص موضوعاتی همچون رعایت نکردن نرخ مصوب کرایه، برخورد نامناسب با مسافر و موضوعات مربوط به عفاف و حجاب است که در هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر رسیدگی به شکایت از تاکسیرانان به موارد تشویقی در این هیئت نیز رسیدگی می‌شود، گفت: در بسیاری از موارد شهروندان با واحد رسیدگی به شکایات تماس می‌گیرند و به دلیل برخورد خوب و پسندیده، رعایت نرخ مصوب و نظافت و پاکیزگی خودرو خواستار تقدیر از تاکسیرانان می‌شوند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین گفت: شهروندان می‌توانند هر گونه شکایات، انتقادات، پیشنهادات و حتی تقدیر و تشکر خود از عملکرد تاکسیرانان را از طریق شماره تلفن ۳۳۸۴۸ داخلی ۶۰۷، سامانه پیامکی سازمان تاکسیرانی به شماره ۳۰۰۰۷۱۳۳ و بازرسان سازمان مستقر در سطح شهر در میان بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار