تدارک صداوسیمای فارس در بزرگداشت حضرت احمد بن موسی (ع)

صدا و سیمای فارس به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت احمد بن موسی علیه السلام برنامه‌های متعددی را در این خصوص تدارک دیده است.

علی دیانتی معاون سیمای فارس گفت: شامگاه روز یکشنبه هشتم بهمن ماه ویژه برنامه بزرگداشت حضرت احمد بن موسی علیه السلام پس از نماز مغرب و عشاء به مدت ۱۲۰ دقیقه با حضور کارشناسان و مداحان زنده روی آنتن شبکه فارس می‌رود.

معاون سیمای فارس ادامه داد: دوشنبه نهم بهمن ماه نیز همزمان با سالروز بزرگداشت حضرت شاهچراغ علیه السلام مراسم‌های خودروپیمایی و پیاده روی از مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام در محله گلشن تا حرم مطهر از ساعت ۱۵ به طور زنده پخش می‌شود.

دیانتی گفت: مراسم لاله گردانی در حرم شاهچراغ علیه السلام نیز پس از نماز مغرب و عشاء روز دوشنبه ۹/۱۱/۱۴۰۲ به طور زنده و فیلم سینمایی خاتم شیراز به مدت ۷۵ دقیقه برای علاقمندان از سیمای فارس به همین مناسبت پخش می‌شود.

معاون سیمای فارس بیان کرد: مستند محبت، آفتاب شیراز، آستان مهر، راز گنبد فیروزه ای، صحبت‌های رهبری در مورد فضائل شاهچراغ علیه السلام از دیگر برنامه‌های سیمای فارس در سالروز بزرگداشت این حضرت است.

مجید مجرد معاون صدای صداوسیمای فارس نیز گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت احمدبن موسی الکاظم علیه السلام رادیوفارس از ساعت ۱۰ صبح به مدت یک ساعت با ویژه برنامه "امین ولایت" به تهیه کنندگی رضا شامخی و گویندگی عبدالرسول لرنژاد با بخش‌های مختلف از جمله ارتباط تلفنی با تولیت حرم مطهر شاهچراغ (ع) و گزارش‌های مردمی و حضور حجت السلام و المسلمین حاج شیخ علیرضا حدائق در این برنامه زنده رادیویی به معرفی فضائل و جایگاه حضرت شاهچراغ علیه السلام می‌پردازد.

معاون صدای فارس ادامه داد: برنامه‌های چلچراغ به مدت ۱۳ دقیقه، چراغ ایل به مدت ۱۶ دقیقه که به جایگاه حضرت احمد بن موسی علیه السلام در ایل قشقایی می‌پردازد، امین ولایت به مدت ۲۴ دقیقه، و امین راه به مدت ۱۴ دقیقه از دیگر برنامه‌های رادیو فارس در سالروز شهادت حضرت احمدبن موسی علیه السلام است.
غلامرضا عسکری معاون خبر صدا وسیمای فارس هم گفت: خبر صدا و سیما استان فارس با تهیه گزارش‌های تولیدی به معرفی و نحوه شهادت این امام زاده واجب التکریم می‌پردازد.

او گفت: گزارش‌های متعدد تولیدی از لاله گردانی در حرم، غبارروبی، خودروپیمایی و پیاده روی زائران، کتابت قرآن مجید توسط کاتبان و ویژه برنامه‌های شهادت حضرت احمدبن موسی علیه السلام تهیه و از بخش‌های مختلف خبری پخش خواهد شد.

همچنین معاون فضای مجازی صدا و سیمای فارس هم به همین مناسبت تولید استوری موشن، تولید بنر اطلاع رسانی مراسم‌های پیاده روی و خودروپیمایی، تولید پوستر ویژه هفدهم رجب و سالروز شهادت حضرت احمدبن موسی علیه السلام را در دستور کار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.