آیین تجلیل از پدران حیدری در دارالمومنین تهران

آیین تجلیل بیش از ۲۰۰ پدر شهید دارالمومنین تهران با عنوان «پدارن حیدری» به منظور تکریم صبوری و ایثار خانواده معزز شهدا برگزار شد.

همزمان با نزدیک شدن به ایام الله فجر آیین تجلیل پدران شهدای دارالمومنین تهران با حضور امیر یزدی شهردار این منطقه، مسئولان لشگری و کشوری، جمعی از چهره‌های مذهبی و مسئولان شهری برگزار شد.

امیر یزدی شهردار منطقه۱۴ در جمع «پدران حیدری» ضمن گرامیداشت ایام مبارک رجب و اعیاد پیش روی شعبانیه با بیان اینکه عزت و اقتدار انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثمره خون پاک شهیدان انقلاب و هشت‌سال دفاع مقدس است، پاسداشت یاد و نام شهدا را وظیفه و افتخار بزرگ برشمرد.

یزدی با اشاره به اینکه یکی از وظایف ما در هر مسئولیت و هر جایی از این سرزمین زندگی می‌کنیم یادآوری مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان است، برگزاری مراسم آیینی ویژه خانواده شهدا را کوچکترین ادای دین به این سرافرازان و خانواده معزمشان عنوان کرد.

وی در جمع پدران شهید منطقه ۱۴ با اشاره به اینکه احترام به خانواده شهدا احترام به ارزش‌های انقلاب اسلامی است، گفت: این عزیزان در راه ارزش‌های انقلاب جان دادند و امنیت را برای مان به ارمغان آوردند، از این رو تلاش داریم با ادی دین و هدیه مهربانی به خانواده شهدا، بتوانیم خادمین خوبی برای این سرمایه‌ها باشیم. 

اجرای مراسم تواشیح، حضور خادم یاران رضوی حامل پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)، مدیحه سرایی، تکریم پدران شهدا و... از برنامه‌های ویژه این مراسم بود.

تجلیل از پدران حیدری

پدران

برچسب ها: پدر ، حیدری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار