حشمتیان:

احزاب با صندوق‌های رای قهر نخواهند کرد

رییس خانه احزاب گفت: احزاب با صندوق‌های رای قهر نخواهند کرد، اما برای بالابردن مشارکت انتظار دارند که شورای نگهبان چهره‌های شاخص را تایید کند.

حشمتیان رییس خانه احزاب ایران به همراه جمعی از دبیران کل احزاب کشور با فخاری استاندار تهران دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار که ۴۲ دبیرکل و نماینده احزاب در تهران از سه جریان کشور (۲۲حزب مستقل و اعتدالگرا، ۱۴ حزب اصولگرا  و ۸ حزب اصلاح طلب) حضور داشتند، جوهری معاون سیاسی استاندار به حاضرین پیشنهاد کرد که این جلسات به صورت فصلی تشکیل و تداوم داشته باشد.

سپس حشمتیان رییس خانه احزاب اظهار کرد: هر چند که بعد از ملاقات جمعی از دبیران کل احزاب و چهره‌های سیاسی با رییس جمهور، شورای نگهبان حدود ۱۷۰۰ نفر را تایید صلاحیت کرد و در حال حاضر حدود ۵۰ درصد از ثبت نام کننده‌ها در رقابت هستند، اما چون هنوز چهره‌های شاخص تایید صلاحیت نشده اند و مشکلات مردم هم ملموس است، مشارکت ضعیف پیش بینی می‌شود که برای بالا بردن مشارکت با توجه به فرمایشان مقام معظم رهبری و حضور همه تفکر‌ها در انتخابات پیشنهاد می کنم که شورای  نگبهان فضا را بازتر کند و چهره‌های شاخص و سیاسی را تایید کند.

رییس خانه احزاب ایران از فخاری خواست که طبق وعده داده شده رییس جمهور و وزیر کشور در مورد در اختیار قرار دادن مکانی مناسب برای خانه احراب مساعدت کند.

سپس استاندار تهران گفت: «سلامت» و «امنیت» از سوی دولتمردان، «رقابت» و «مشارکت» از جانب احزاب، «شور، شعور و شکوه انتخابات» را رقم می‌زند. وی وعده داد که در مورد تحویل ساختمان مناسب برای خانه احزاب تاحصول نتیجه پیگیری کند.

در این دیدار ۲۸ نفر از حاضرین از جمله ولی زاده، ایرانی، مقدم، یزدی، کیهانیان، تبرایی، یزدانیان، سجادبان، خداقلی زاده، بیادی، عرب پور، جنگروی، سجاد غفوری فرد، رئوفیان، متانی، طجرلو، الهیان و احمدی هرکدام نظرات خود را در رابطه با فعالیت احزاب در کشور و بحث موثر بودن توجه به احزاب و رفع مشکل ردصلاحیت‌ها برای افزایش مشارکت در انتخابات بیان کردند و مقرر شد که جلسه آتی قبل از برگزاری انتخابات با حضور استاندار در محل خانه احزاب برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
با توجه به اینکه حسن روحانی از بورس که کلاه گشادی سر حدود ۴۰_۵۰میلیون سهامدار بورسی گذاشتند و زندگی آنها را متلاشی کردند ، مطمئن باشید که اصلاح طلبان حداقل تا ۳۰ سال آینده تو هیچ انتخاباتی پیروز نخواهند شد. این خط و این نشان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس بدبخت
۰۸:۲۷ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
داداش احزاب که از خودتون هستند
مردم رو دریابید
دلار 56000
سکه 36000000
جون مردم : !؟!؟!؟!؟!؟! -0- تومان
لطفا منتشر کنید
آخرین اخبار