افتتاح ۱۹۸۰ پروژه‌ عمرانی در آذربایجان‌شرقی

 رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر استان آذربایجان شرقی از افتتاح ۱۹۸۰ پروژه‌ عمرانی در استان به مناسبت دهه‌ فجر خبر داد.

حجت‌الاسلام اسکندری با بیان اینکه۱۹۸۰ پروژه‌ عمرانی در قالب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و دولتی در آذربایجان شرقی افتتاح می شود گفت: بالغ بر ۲۴همت برای این پروژه‌ها هزینه شده که با اشتغال ۲۴هزار نفر نیروی کار پروژه‌های مبارکی است که به دست توانای مسئولین به بهره‌برداری خواهد رسید.

 وی افزود: ۱۵۰ برنامه‌ محوری با ۱۵۰۰ زیر مجموعه با شعار محوری جشن ملی مشارکت پرشور و آینده روشن برگزار خواهد شد.

وی برگزاری محافل انس با قرآن، یادواره شهدا، جشن‌ها، نمایشگاه‌های مختلف، مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی و ادبی، نشست‌های تخصصی و علمی، کرسی‌های آزاداندیشی دانش آموزی و دانشجویی، برگزاری همایش‌های تبیینی، شب شعر و خاطره و محافل ادبی، تولید و پخش برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد. 

حجت‌الاسلام اسکندری به مهمترین برنامه به مناسبت سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اشاره کرد و ادامه داد: تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهدا و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب توسط نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی که روز پنجشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در تالار اجتماعات مصلی امام خمینی (ره) تبریز با حضور خانواده‌های شهدا، روحانیت، اصناف و اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.

وی گفت: شب مبعث ویژه برنامه‌ای در امامزاده سید حمزه تبریز با سخنرانی حجت الاسلام خاتمی عضو خبرنگان رهبری برگزار خواهد شد.

وی افزود: راهپیمایی ۲۲بهمن که برنامه‌ شاخصی برای افزایش یاس دشمن و امیدواری علاقمندان به نظام است با سخنرانی امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: ۲۴کمیته اجرایی، ۱۲عضو اصلی ستاد و ۲۱ستاد شهرستانی این اقدامات را پیش بینی کرده‌اند.

برچسب ها: افتتاح طرح ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار