شناسایی ۱۳ نقطه پُرتصادف در جاده‌های مازندران

بر اساس آخرین کارشناسی به عمل آمده، ۱۳ نقطه پُرتصادف در جاده‌های مازندران شناسایی شد.

حسن جهانیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران با بیان اینکه پارسال ۱۳ نقطه پرتصادف در جاده‌های مازندران شناسایی شده بود، گفت: خوشبختانه با تلاش شبانه روزی راهداران  ۴ نقطه با اقدامات کم هزینه و زود بازده ایمن سازی گردید.

او افزود: پس از ایمن سازی این ۴ نقطه، در حال حاضر ۹ نقطه پر تصادف باقی مانده در سطح استان وجود دارد که رفع ۵ نقطه از این نقاط تا پایان امسال در دستور کار این اداره کل قرار دارد و مابقی نقاط در سال ۱۴۰۳ رفع و ایمن سازی خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در ادامه به تیم کارشناسی شناسایی نقاط پر تصادف در استان اشاره کرد و گفت: برای شناسایی نقاط پر تصادف در جاده‌های استان، کارشناسان پلیس راه و ادارات کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان حضور دارند.

جهانیان افزود: با توجه به انتشار آمار حوادث رانندگی سال گذشته و بررسی وضعیت عملکردی این اداره کل در ارتقای ایمنی، مازندران موفق به کاهش متوالی چهارساله در فوتی‌های ناشی از تصادفات ترافیکی در راه‌های برون شهری و روستایی گردیده است که این مهم با شناسایی و رفع نقص نقاط پر تصادف در ارتباط است.

او گفت: دامنه فعالیت راهداران مازندران به دلیل حجم بالای ترافیک و نوع توپوگرافی استان و گردشگر پذیر آن وسیع بوده از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به اجرای لکه گیری و روکش آسفالت، بهسازی و نگهداری از ابنیه‌های فنی، نصب جداکننده ها، رفع نقاط پرتصادف، نصب انواع علائم وحفاظ، اجرای خط کشی و. اشاره کرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اعلام شماره تلفن گویای ۱۴۱ جهت دریافت آخرین وضعیت ترافیکی استان، افزود: کاربران جاده‌ای جهت انتقال هرگونه شکایت، انتقاد و یا پیشنــهاد مرتبط با حوزه راهــداری و حمل و نقل جاده‌ای استان می‌توانند مراتب را از طریق سـامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ با ما در میان بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار