ادامه جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل در جاده‌های مازندران

رئیس اداره ایمنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از جایگزینی ۲۵ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های استان خبر داد.

محسن یمینی رئیس اداره ایمنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: عملیات جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل در جاده‌های این استان ادامه دارد و از ابتدای امسال تا پایان دی عملیات جایگزینی در برخی از محور‌های استان از جمله محورهای؛ کمربندی غربی قائمشهر، آمل _ محمودآباد، آمل _ بابل، قائمشهر _جویبار، ساری_قائمشهر، کمربندی نکا، محور سوادکوه و مناطق پرتگاهی محور هراز به طول ۲۵ کیلومتر اجرایی شد.

او ارتقاء امنیت جاده‌ها را مهم‌ترین دلیل جایگزین کردن نیوجرسی دانست و افزود: با توجه به تردد سالانه میلیون‌ها مسافر و گردشگر در جاده‌های مازندران و بالا بودن میزان تصادفات، یکی از راه‌های کاهش خسارات ناشی از تصادفات و افزایش امنیت جاده‌ها جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل است.

رئیس اداره ایمنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: عملیات خط کشی، نصب تابلو و علائم، آشکار سازی نقاط پر تصادف، جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز و همچنین احداث روشنایی نقطه‌ای از دیگر برنامه‌های اجرایی این اداره بوده که با جدیت در دست اجراست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.