معاون سیاسی استاندار بوشهر:

۴ شبکه تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی در استان بوشهر راه‌اندازی شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: ۴ شبکه تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی برای ۴ حوزه انتخابی استان بوشهر راه‌اندازی شد.

اکبر پورات معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با حضور در صداوسیمای مرکز بوشهر اظهار داشت: با آغاز راه‌اندازی شبکه‌های تبلیغات انتخاباتی در کشور، ۴ شبکه تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی برای ۴ حوزه انتخابی استان بوشهر راه‌اندازی شد.

 پورات تصریح کرد: ۳۲ روز مانده به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، با حضور استاندار بوشهر و رئیس و دبیر ستاد انتخابات استان در اداره‌کل صداوسیمای استان بوشهر، ۴ شبکه تبلیغات انتخاباتی برای ۴ حوزه انتخابی استان بوشهر آغازبه‌کار کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر افزود: برای حوزه بوشهر، گناوه و دیلم شبکه «دریا»، برای حوزه دشتستان شبکه «نخلستان»، برای حوزه دشتی و تنگستان شبکه «بیرمی» و برای حوزه دیر، کنگان، جم و عسلویه شبکه «نایبند» راه‌اندازی شده تا نامزد‌های انتخابات مجلس بتوانند پس از نام‌نویسی و ضبط برنامه، در زمان تبلیغات مردم را با دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود آشنا کنند.

اکبر پورات عنوان کرد: از ۲۶۴ متقاضی شرکت در انتخابات، ۱۴۲ نفر تأییدصلاحیت شدند که البته تا ۱۹ بهمن که فرصت اعتراض تأییدنشدگان وجود دارد ممکن است به این شمار افزوده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اضافه کرد: نشست‌های هم‌اندیشی نخبگان استان بوشهر و دیگر اقشار برای برگزاری انتخاباتی پرشور و رقابتی برگزار شده و امید داریم که مردم در ۱۱ اسفند مشارکت بالایی داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.