بررسی و رفع مشکلات ۲۶ بنگاه اقتصادی در کارگروه رفع موانع تولید فارس

در پانصد و شصت و ششمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس بررسی و مشکلات ۲۶ بنگاه اقتصادی این استان برای رفع آن‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

پانصد و شصت و ششمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس که به رفع موانع و مشکلات بنگاه‌های اقتصادی استان اختصاص دارد، به ریاست محمد هادی ایمانیه استاندار فارس و مدیرکل دبیری صنعت، معدن و تجارت استان و دستگاه‌های ذیربط استانی و مدیران عامل بانک‌ها در شیراز برگزار شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس در این رابطه گفت: در این نشست موضوعات و مشکلات تعداد ۳ بنگاه اقتصادی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مورد بررسی قرار گرفت.

حمیدرضا ایزدی ادامه داد: همچنین در نشست مذکور ۲۳ مورد مصوبات کمیته تخصصی ذیل کارگروه با زمینه فعالیت کمپرسورسازی، سردخانه، طرح تولید مرغ مادر و... جهت رفع چالش‌هایی از جمله ترخیص ۹۰ درصد کالا، تعیین تکلیف بدهی، صدور مجوز‌های لازم و... مطرح شد و در نهایت تصمیمات اجرایی و عملیاتی برای آن‌ها اتخاذ شد.

او بیان کرد: بهبود وضعیت تولید و کسب و کار با تعامل، هم‌افزایی و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی متخصصان حوزه تولید تحقق می‌یابد که در این راستا کارگروه تسهیل نیز یک ظرفیت قانونی برای کمک به اشتغال پایدار مولد و ایجاد ارزش افزوده در زنجیره‌های مختلف بنگاه‌های اقتصادی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار