تردد با گذرنامه زیارتی از طریق مرز خسروی امکان‌پذیر نیست

رئیس اداره گذرنامه استان کرمانشاه گفت : فعلاً از طرف کشور عراق پذیرش با گذرنامه زیارتی از طریق مرز خسروی امکان‌پذیر نیست و پیگیری‌های لازم انجام و منتظر نتیجه هستیم.

قارلقی رئیس اداره گذرنامه استان کرمانشاه گفت : از ابتدای امسال پلیس گذرنامه استان کرمانشاه اقدام به صدور ۱۴۵ هزار و ۳۲۱ جلد گذرنامه دائمی و زیارتی کرده است.

رئیس اداره گذرنامه استان کرمانشاه افزود: امسال با تلاش صورت گرفته از سوی مسئولان برای تسهیل در تردد زوار اربعین پلیس با همکاری وزارت کشور اقدام به صدور گذرنامه زیارتی کرد که با استقبال مردم مواجه شد.

وی تصریح کرد: گذرنامه زیارتی در ابتدا برای عزیمت به کشور به عراق تنها در ماه‌های محرم و صفر بود که پس از ایام اربعین با رایزنی صورت گرفته استفاده از آن برای سایر ایام سال نیز مجاز اعلام شد.

قارلقی تاکید کرد: تردد به کشور عراق با گذرنامه زیارتی فقط از طریق مرز‌های رسمی مشترک با کشور عراق امکان‌پذیر است.

رئیس اداره گذرنامه استان کرمانشاه در پاسخ به‌این سوال که آیا تردد با گذرنامه زیارتی از مرز خسروی نیز امکان‌پذیر است، گفت: فعلاً از طرف کشور عراق پذیرش با گذرنامه زیارتی از طریق مرز خسروی امکان‌پذیر نیست و پیگیری‌های لازم انجام و منتظر نتیجه هستیم.

وی با بیان اینکه هنوز هم امکان دریافت گذرنامه زیارتی وجود دارد، خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه سخا و تکمیل اطلاعات مربوطه برای دریافت گذرنامه زیارتی اقدام کنند.

قارلقی با اشاره به مدت زمان صدور گذرنامه برای کرمانشاهیان، بیان کرد: پس از ثبت درخواست و تکمیل مدارک برای دریافت گذرنامه این گذرنامه‌ها طی مدت پنج الی هفت روز صادر می‌شود .

برچسب ها: پلیس آگاهی ، مرز رسمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار