بازار روز دستفروشان در تمام مناطق اهواز راه اندازی می‌شود

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی بازار‌های روز در هر منطقه شهرداری تا قبل از نوروز خبر داد.

علی شمسی معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به وضعیت فعالیت دست‌فروشان و برنامه‌ریزی برای نظم بخشیدن به شهر گفت: در حال حاضر با توجه به وضعیت اقتصادی، افراد زیادی به دستفروشی روی آورده‌اند و در نقاط مختلف، شاهد سد معبر و فعالیت دستفروشان هستیم و این مساله به معضلی در اهواز تبدیل شده است.

او افزود: بنابراین به این نتیجه رسیدیم که در هر منطقه شهرداری اهواز یک بازار روز راه‌اندازی کنیم تا دستفروشان در این اماکن فعالیت کنند.

آقای شمسی با اشاره به ادامه انجام مطالعات برای جانمایی بازار‌های روز گفت: تا چند روز آینده محل ایجاد این بازار‌ها مشخص می‌شود و دستفروشان به یک جا منتقل می‌شوند تا هم امرار معاش داشته باشند و هم در مکان بهداشتی و با رعایت نظافت فعالیت کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز یادآور شد: برنامه‌ریزی شده است تا قبل از عید نوروز در هر منطقه یک بازار روز راه‌اندازی شود.

شمسی با بیان اینکه فضای این بازار‌ها به صورت دستفروشی و بدون سازه، اما سامان‌دهی‌شده خواهند بود، افزود: بازار‌های روز در طول هفته و از صبح تا شب فعال خواهند بود و محصولات مختلف در این بازار‌ها عرضه می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه اهواز شهر وسیع و سومین کلانشهر کشور از نظر وسعت است، تردد شهروندان از یک منطقه به منطقه دیگر زمان زیادی می‌برد و بنابراین برای رفاه مردم در خرید، در هر منطقه یک بازار روز خواهیم داشت.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۱۲ بهمن ۱۴۰۲
الاهی خیر نبینن
Ukraine
ناشناس
۲۰:۵۸ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
دولتم خجالت نمیکشه بااین مبلغ عیدی که میخادبه بازنشسته هابده کفش جفتی ۳ میلیونه باپول عیدی یک لنگ کفش هم نمیشه خرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
خدا کنه دوباره بازار وبساط فروشی برگرده خیلی عالیه ن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
بازارنادری رو همین دستفروشا قشنگ کردن قیمتاشون هم ارزونتراز مغازه اس
Poland
سهیلا شکرالهی
۱۰:۴۴ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
سلام خداکنه سرحرفتون باشید وکلابساطی هاراازنادری جمع کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
مرکز شهر اهواز و استان به اشغال خودشون در اوردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
اینا همه موقته..بعد از انتخابات دوباره همه ی این بنده خداها رو جمع میکنن و نمیزارن یه لقمه نون بخورن..اینا نه بفکر مردم هستن که گرون نخرن..نه بفکر دستفروش که یه قرون کاسب بشه.
Iran (Islamic Republic of)
شقایق
۰۱:۲۵ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
چرا بازار اهواز رو پراکنده میکنین ما میخوایم یه جا بریم ک بتونیم همه خریدامونو انجام بدیم و دومن حال و هوای اهواز و نادری با اینا خوشه وگرنه گرونی و گرد و خاک ادم بره چیکار کنه نادری ب امید همینا میریم و هر مسافری ک بیاد اهواز ذوقش و جو همینارو داره وگرنه مغازه دارهاک همه استان ها و شهرستانها هستن منو چند تا از خونواده ها از مازندران با ذوق میایم بازار اهواز نکنید لطفا
Poland
سهیلا شکرالهی
۱۰:۳۷ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
سلام بهترین کاررامیکنید خیلی هم عالی
United States of America
ناشناس
۰۰:۳۸ ۱۲ بهمن ۱۴۰۲
میخوان مردم ازمغازها بخرن که خوب پوست مردم بکنن ،،،