بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم مالیاتی در آذربایجان‌غربی

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌غربی گفت: به مناسبت دهه فجر، امکان بخشودگی جرایم مالیاتی و عوارض و جرایم انجام‌ندادن تکالیف به‌صورت ۱۰۰ درصد فراهم شد.

جعفر پورمختار مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه مؤدیان برای استفاده از تسهیلات این بخشنامه تا پایان بهمن‌ماه فرصت دارند، گفت: جرایم مالیاتی اشخاص حقیقی تا سقف ۵ میلیارد ریال و اشخاص حقوقی تا سقف ۲۰ میلیارد ریال طبق این بخشنامه قابل بخشودگی هستند.

وی با عنوان اینکه بخشودگی جرایم موضوع این بند فارغ از زمان پرداخت بدهی مالیات و عوارض هر سال یا دوره است، افزود: پرداخت بدهی قبل از ابلاغ این تفویض اختیار، مانع اعمال بخشودگی جرایم قابل بخشش نیست.

پورمختار تصریح کرد: بخشودگی جرایم مالیات و عوارض ارزش افزوده قطعی شده در اجرای جزء (۱) بند (ب) تبصره (۶) قانون بودجه امسال، در صورت اعتراض نکردن مؤدی برای طرح پرونده در هیأت‌های حل اختلاف مالیاتی و یا انصراف از اعتراض طرح شده در هیأت‌های حل اختلاف مالیاتی پرونده‌های مذکور و در صورت پرداخت یا ترتیب پرداخت مالیات و عوارض قطعی شده حداکثر ظرف مدت شش ماه از تاریخ این نامه، تا میزان ۱۰۰ درصد قابل اعمال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.