واکنش سید حسن خمینی به کشته شدن سه سرباز آمریکایی در اردن

سید حسن خمینی گفت: سه نفر آمریکایی کشته شدند و دنیا باید به عزا بنشیند! ۲۶ هزار نفر جلوی چشم دنیا پاره پاره شدند و بقیه سکوت می‌کنند.

سید حسن خمینی امروز در مراسم تجدید میثاق دولت با آرمان‌های امام خمینی (س) گفت: وای به حال کسی که ظلم کند؛ امروز نماد ظلم در جامعه ما رژیم منحوس صهیونیستی است. واقعا ملاک انسانیت در جهان تبدیل شده به اینکه نسبت به این رژیم و این غده سرطان چگونه موضع می‌گیرند.

او ادامه داد: سه نفر آمریکایی کشته شدند، که البته کشته شدن هیچکسی در دنیا مطلوب هیچکسی نیست، اما دنیا باید به عزا بنشیند! ۲۶ هزار نفر جلوی چشم دنیا پاره پاره شدند، بقیه سکوت می‌کنند و این روزگار ماست!

وی افزود: البته دوستان واقفند هر مسئله‌ای که بخواهد داستان رژیم صهیونیستی را به حاشیه ببرد و یک مسئله دیگری را جانشین توجه به غزه کند یک انحراف است. هیچ چیزی در ذهن جامعه جهانی نباید بتواند جای این جنایت عجیب، این نسل کشی (که ان شاء الله در دادگاه بین المللی ثابت شود) را بگیرد.

سید حسن خمینی اظهار کرد: اصل انقلاب برای تقابل با ستم رژیم ستم شاهی بوده است. حقوق را پاس نمی‌داشتند. نه ایمان به خدا داشتند و نه از عدالت بهره‌ای بردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
کشته شدن هیچکسی دردنیا مطلوب هیچکس نیست!؟!مثلا الان اگر به ما بگن نتانیاهو یا یک جنایتکار دیگه کشته شدمطلوب نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
وقتی سه سرباز امریکایی دراردن کشته شدن امریکا ایران را تهدید کرد سه سکوی نفتی را بمباران میکند که اینجا معامله ای صورت گرفت تا ایران از نیروهای نیابتی خودش دریمن بخواهد حملات علیه ایران را کم کند ویا منتظر بمباران سه سکوی ایرانی باشد وایران هم کوتاه اومد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
گویند پدر تو بود فازل از فزل پدر تو را چه حاصل آقا زاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
دم انتخابات همه هستند حرفهای خوب زده میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
روح حضرت امام شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
تک تک جنایتکاران آمریکا انگلیس و رژیم صهیونیست باید کشته شوند. تمام!!!
Germany
ناشناس
۱۰:۴۲ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
اونا برای جان مردمشان ارزش قائل هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
شعر قشنگی گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
ومابرای خون ارزش قائل میشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
چرا جواب منفی به این عنصر غیر انسان ثبت نمیشه؟؟؟ باید بدانید فقط به خاطر ملت شریف و غیور ایران هست که فعلا جواب دندان شکن به صهیونیست ها و آمریکایی ها و .....حتی شما که در آلمان مستعمره صهیونیستها هستی داده نمیشه ولی مطمئن باش اگر روزی به وجبی از خاک ما و ایرانیان عزیز ما دست درازی و نظر ی سوء کشیده شود شما هم در آلمان در امان نخواهید بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
آره اونا فقط برای جان مردمشون ارزش قائل هستند و جان دیگران هیچ ارزشی قائل نیستند. این خیلی خیلی بده حالا اگر تو ایرانی هستی چرا ازشون دفاع میکنی؟ در عوض ما برای هر کسی که از جان و مال و دینش دفاع میکنه ارزش قائلیم چه ایرانی چه غیر ایرانی. کدوم عقیده بهتره؟
آخرین اخبار