نواختن زنگ امید بخش انقلاب اسلامی در مدارس البرز

زنگ امید بخش انقلاب اسلامی روز چهارشنبه همزمان با سراسر کشور با حضور پرنشاط دانش آموزان در مدارس استان البرز نواخته شد.

دانش آموزان استان البرز پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و اجرای سرودهای ملی و حماسی به استقبال از آیین های ویژه دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی رفتند.

همچنین دانش آموزان با برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و برپایی یادمان شهدا، اجرای دکلمه و مسابقات فرهنگی یاد امام راحل (ره) و شهدا را گرامی داشتند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در آیین متمرکز نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان شاهد شهیدان نعمتی کرج گفت: انقلاب اسلامی امانت بزرگ الهی در دستان ما است که باید به خوبی از ارزش های آن صیانت کنیم.

داوود شمس افزود: امروز ملت قهرمان ایران محور مقاومت و ایستادگی درجهان است و گفتمان امام راحل (ره) در دنیا فراگیر شده است.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی در تعارض جدی با ظلم و ستم بوده و از همان ابتدای پیروزی حرکت جدیدی برای صدور این انقلاب در جهان آغاز شد.

شمس افزود: به دنبال پیروزی انقلاب اسلامی ، دشمنی ها با جمهوری اسلامی شکل گرفت، جنگ تحمیلی، ایجاد توطئه ها و فتنه های مختلف از جمله دسیسه های دشمنان برای زمین زدن انقلاب اسلامی بود.

وی یاد آورشد: بیش از ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی گذشت و به رغم تمام کارشکنی ها اکنون در گام دوم انقلاب در مسیر توسعه و نابودی دشمن هستیم.

شمس تاکید کرد: آینده انقلاب اسلامی در دستان پرتوان جوانان است که با تکیه بر ارزش های انقلابی و اسلامی کشور را به سمت قله های تعالی پیش می برند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با تاکید بر تولید علم و قدرت ادامه داد: جوانان ایران اسلامی الگو برای جهان شده و فریاد های مرگ بر اسراییل امروز در سایر کشورها الهام گرفته از انقلاب اسلامی است.

وی یادآورشد: دنیای غرب در لجنزار خود دست و پا می زند اما ایران اسلامی قدرت بزرگی چون خدا باوری دارد و رمز بقای آن است.

شمس بیان کرد: دهه فجر و انتخابات تایید مردمی بودن انقلاب اسلامی است و دشمن در تلاش برای ضربه زدن به این ۲ عرصه مهم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.