۶۲ درصد مشترکان گاز در لرستان پر مصرف هستند

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: ۶۲ درصد مشترکان خانگی، تجاری و صنعتی این شرکت پرمصرف هستند و در پلکان چهار تا ۹ مصرف قرار دارند.

کرم گودرزی گفت: پلکان های مصرف از یک تا ۱۲ برای مشترکان تعریف شده است که بد مصرف ها در لرستان کمتر از یک درصد و خوش مصرف ها ۳۷ درصد هستند و استان از نظر میزان مصرف در رده های میانی استان ها قرار دارد.

وی با اشاره به ناترازی گاز در کشور اظهار داشت: دولت ، مردم را در اولویت قرار می دهد و در زمان افزایش ناگهانی مصارف در کشور، جریان گاز ادارات و صنایع غیر ضروری را محدود می کند، اما مشترکان خانگی نیز باید با مصرف بهینه، شرکت گاز را در ارائه خدمات مطلوب به همه یاری کنند.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان مصرف گاز ایران را سه برابر میانگین جهانی عنوان کرد و ادامه داد: یکی از دلایل مصرف بالای گاز و انرژی در ایران قیمت آن نسبت به بازارهای جهانی و کشورهای اروپایی است.

گودرزی با بیان اینکه ضریب نفوذ گازرسانی در لرستان ۱۱ درصد بیشتر از متوسط کشوری است، یادآور شد: در حال حاضر ضریب گازرسانی شهری و روستایی در استان به ترتیب ۹۹.۹ و ۹۷.۹ درصد است و جزو استان های پیشرو در این خدمت محسوب می شود.

وی بیان کرد: ۳۹۰ روستا و ۲ شهر این استان از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون از خدمت گاز بهره مند شده همچنین یک هزار و ۲۰۶ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی استان نیز از ابتدای دولت سیزدهم گازرسانی شده اند.

مجموع مشترکان شرکت گاز استان به بیش از ۶۱۸ هزار مورد شامل ۵۸۳ هزار و ۵۴۳ خانگی، ۲۹ هزار و ۴۵۴ عمومی و یک هزار و ۳۹۳ مشترک خانگی رسیده است

برچسب ها: گاز ، مشترکین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.