جایگاه CNG تا پایان سال در زابل به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار زابل بیان کرد: درخواست مجوز ساخت جایگاه CNG در پایان سال ۱۴۰۰ به شهرداری ابلاغ شده است و تسریع در راه‌اندازی جایگاه سی‌ان‌جی به نفع مردم است و ما نیز پیگیر مستمر راه‌اندازی این جایگاه هستیم.

 محمد پودینه  گفت:  اقدامات لازم برای احداث جایگاه سوخت انجام شده و البته به دلیل مشکلات فنی چند ماهی کار ساخت سازه جایگاه دچار وقفه شد که بعد از پیگیری ناظرین برای بازدید از تهران حضور پیدا کردند و مشکل فنی آن حل شده است.

 وی ادامه داد: مراحل ساختمان اداری به اتمام رسیده، فقط نمای ساختمان و محوطه اطراف جایگاه که شروع شده و به‌زودی انجام می‌شود.

 شهردار زابل خاطرنشان کرد: برای اجرای این جایگاه هیچ اعتباری به شهرداری داده نشده است و از محل درآمدهای شهرداری تا کنون نزدیک به ۴ میلیارد تومان جهت ساخت جایگاه هزینه شده است و امیدوار هستیم بعد از اتمام سازه که تجهیزات پمپ و تأسیسات آن از طریق شرکت گاز تحویل می‌شود در مراحل اتمام است و تا پایان سال ۱۴۰۲ به اتمام می‌رسد.
 
 پودینه گفت: همه توان و تلاش شهرداری از ابتدای اجرای این طرح همکاری و همراهی با مجری طرح بوده و در خصوص اخذ استعلامات و رفع مشکلات به وجود آمده در مدت اجرا تاکنون نهایت همکاری را در شهرستان داشته‌ایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۳:۵۴ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
بنشینید تا افتتاح هه مسولین زحمت کش گفتن 402 افتتاح میشه ولی شما رو همون 410 اینا میتونید حساب کنید کی حرف زدن عمل کردن که این بار دوم باشه حقم دارن پول بنزین آزاد نمی‌دن جای ما نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۹ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
405هم که تمام بشه این مسئولین برای ما کاری نخواهند کرد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۱۸ ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
سلام کی جایگاه راه اندازی میشه. ۲۰ روز هم از سال ۴۰۳گذشت قول پایان ۴۰۲,را داده بودیید
آخرین اخبار