اولویت تأمین با آب شرب باید نهادینه شود/شناسایی ۱۰۵ انشعاب غیرمجاز در شهرستان زهک

مدیر امور آب و فاضلاب زهک از استفاده غیرمجاز از شبکه آب شرب برای مصارف کشاورزی و دامداری خبر داد و گفت: باید اولویت تامین آب شرب برای مشترکان با توجه به محدودیت منابع آبی نهادینه شود.

 روابط‌ عمومی شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان،  غلامحسین لکزائیان‌پور در حاشیه فعالیت اکیپ‌های اجرائیات این امور ضمن تاکید بر این موضوع، از فعالیت شبانه‌روزی اکیپ‌های شناسایی انشعاباتِ غیرمجاز در سطح شبکه‌های توزیع آب شهرستان زهک خبر داد و بیان داشت: متاسفانه با وجود شرایط آبی منطقه‌ی سیستان و ضرورت استفاده بهینه از اندک منابع آب سطحی موجود در منطقه جهت مصارف شرب و بهداشتی، عده‌ای افراد سودجو اقدام به برداشت غیر‌مجاز از شبکه لوله‌کشی آب آشامیدنی جهت مصارف آبیاری اراضی کشاورزی، گلخانه، فضای سبز و آبگیری استخرهای شیلاتی می‌نمایند.

  وی اظهار داشت: واحد اجراییات امور آبفای زهک،ضمن شناسایی و قطع انشعابات غیرمجاز، پرونده افراد سودجو را جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده و نسبت به جریمه بالای اینگونه افراد اقدام می‌نماید.

  لکزائیان‌پور ضمن تشکر از همکاری خوب مشترکان حوزه روستایی شهرستان با اکیپ‌های اجرائیات، نقش ریش سفیدان، بزرگان، دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها را در این خصوص بسیار مهم و پر رنگ دانست.

 تعداد اکیپ‌های شناسایی انشعاب غیرمجاز افزایش می‌یابد


  مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زهک بیان داشت: بزودی با شروع بکار پیمانکار شناسایی انشعابات غیرمجاز در سطح شهرستان،تعداد اکیپ‌های شناسایی و قطع انشعابات غیر مجاز در این شهرستان افزایش خواهد یافت.

  وی در ادامه، از شناسایی بیش از  ۱۰۵ انشعاب غیرمجاز از ابتدای سال جاری تاکنون در سطح شهرستان زهک خبر داد و گفت: بیشتر این انشعاب‌ها به مجاز تبدیل شده و حدود ۳۰۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی گردیده‌اند و تعدادی از پرونده‌های انشعاباتِ غیر مجاز نیز جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شده اند. 

 

برچسب ها: آب شرب ، آبفا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار