۱۸ پروژه عمرانی و اقتصادی در شاهرود کلنگ زنی می‌شود

فرماندار شاهرود از کلنگ زنی ۱۸ پروژه طی ایام دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: هشت و نیم هزار میلیارد ریال اعتبارات این طرح‌های قابل کلنگ زنی برآورد شده است.

ابوطالب جلالی  فرماندار شاهرود از افتتاح ۱۹۴ طرح عمرانی و اقتصادی طی دهه فجر در شاهرود خبر داد و ابراز کرد: پنج هزار و ۵۷۳ میلیارد ریال مجموع اعتبارات این طرح‌ها است.

وی با بیان اینکه از مجموع ۱۹۴ طرح قابل افتتاح ۱۴۰ پروژه عمرانی است، تاکید کرد: سه هزار و ۸۶۳ میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های عمرانی برآورد شده است.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه طی دهه فجر ۳۶ طرح اقتصادی نیز در شهرستان شاهرود به بهره برداری می‌رسد، گفت: یک‌هزار و ۷۱۰ میلیارد ریال برای این طرح‌ها اعتبار هزینه شده است.

جلالی با بیان اینکه طرح‌های اقتصادی قابل افتتاح طی دهه فجر در شهرستان شاهرود برای ۲۳۵ نفر شغل ایجاد خواهند کرد، ابراز کرد: ۱۸ طرح عمرانی و اقتصادی نیز در دهه فجر در سراسر شهرستان شاهرود کلنگ زنی خواهد شد.

وی با بیان اینکه از این بین ۱۶ طرح عمرانی است، ابراز کرد: برای این طرح‌های عمرانی قابل کلنگ زنی سه هزار و ۸۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

فرماندار شاهرود با بیان اینکه دو طرح اقتصادی نیز در ایام الله دهه فجر در شاهرود کلنگ زنی می‌شود، بیان کرد: شش هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال نیز برای این طرح اعتبار هزینه شده است.

جلالی درباره پراکندگی پروژه‌های دهه فجر در بخش‌های مختلف شهرستان شاهرود بیان کرد: در شاهرود ۲۴ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار یک هزار و ۱۴۱ میلیارد به بهره برداری می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار