دانش و فناوری زمینه‌ای برای ثروت‌آفرینی در جامعه است

استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر جوامعی که از دانش و فناوری بالایی برخوردارند، به ثروت دست می‌یابند.

سیدحامد عاملی گفت: در حال حاضر جوامعی که از دانش و فناوری بالایی برخوردارند، به ثروت دست می‌یابند،

استاندار اردبیل افزود: برای داشتن کشوری آباد و مستقل باید انگیزه قوی در نسل جوان شکل بگیرد که این انگیزه و اراده باید از روی آگاهی و مبتنی بر دانش باشد.

به گفته او، ایران پیش از انقلاب طی سال‌ها محل تاخت‌وتاز کشورهای بیگانه بود و بخش‌هایی از آن به دست سردمداران بی‌کفایت وقت، از خاک کشور جدا شد، ولی انقلاب اسلامی عزت را به ایران بازگرداند و نگذاشت که در دوره ۸ ساله جنگ تحمیلی، ذره‌ای از خاک کشور جدا شود.

عاملی با تأکید بر تبیین دستاوردها و اهداف انقلاب اسلامی به نسل جوان، تصریح کرد: امروز وظیفه داریم که از استقلال و عزتی که کشور به دست آورده جانانه دفاع کنیم و علاوه بر حراست از انقلاب، برای اعتلای ایران به تولید ثروت بپردازیم و در زمینه اقتصادی نیز به قدرت جهان تبدیل شویم.

او با بیان اینکه تولید ثروت منوط به تولید دانش و فناوری است، افزود: اگر از ظرفیت خوب نخبگان خود استفاده کنیم و با نگاه به تجربیات گذشته و خودشناسی، با اهداف هوشمندانه و طبق برنامه‌ریزی دقیق کار کنیم، می‌توانیم در تولید ثروت نیز به اقتدار کافی برسیم.

استاندار اردبیل بیان کرد: همبستگی، همدلی و حمایت از تولید داخلی برای پیشرفت کشور ضروری بوده و در راستای تحقق این هدف، دانش‌اندوزی، کسب مهارت علمی و تولید فناورانه، ضرورتی انکارناپذیر است.

عاملی با تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان اردبیل، گفت: زیرساخت‌های پیشرفت استان اردبیل در حال تکمیل است و با اقدامات خوبی که از ۲ سال گذشته آغاز شده، زمینه برای تولید ثروت و پیشرفت به‌تدریج فراهم می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.